rawintosh @rawint0sh 11 Nisan 2022 - 23:03 Xbox sağolsun çok işe yarıyor. 😀 #benimmasaüstüm BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 17 Mr. House @house Fotoya 2 sn bakınca masa altındaki şeye dizinizi çarpıyorsunuz 😀 11 Nisan 2022 - 23:08 Yanıtla Beğen 19 4ever @joe Ben ps5i düşürdüm bile 😁 12 Nisan 2022 - 00:17 Yanıtla Beğen 2 erinceray @erinceray Monitör Hangi marka/model? Aydınlatmayı ne ile sağlıyorsunuz? 11 Nisan 2022 - 23:20 Yanıtla Beğen rawintosh @rawint0sh Monitör bu: https://www.lg.com/levant_en/monitors/lg-24MP88HV-S Aydınlatma noname RGB masa aydınlatması. Kardeşim RGB seviyor diye aldım, ucuz bir şey yani. 11 Nisan 2022 - 23:31 Yanıtla Beğen 1 Mert @merpheus Turkiyede fakirlik yok herhalde ya, su donanima bak 😀 Yurt disinda alamiyoruz bunlari 12 Nisan 2022 - 00:09 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell TR sınırları değil %99 12 Nisan 2022 - 00:19 Yanıtla Beğen 1 rawintosh @rawint0sh Yurt dışındayım zaten 😀 12 Nisan 2022 - 00:19 Yanıtla Beğen 3 rawintosh @rawint0sh @cmlds29 değilim 12 Nisan 2022 - 00:51 Yanıtla Beğen rawintosh @rawint0sh @cmlds29 üşengeçlikten yoksa çoktan olmuştum. 😀 12 Nisan 2022 - 00:51 Yanıtla Beğen 1 rawintosh @rawint0sh @cmlds29 acelesi yok zaten 😀 12 Nisan 2022 - 00:53 Yanıtla Beğen Mert @merpheus @rawintosh Guzelmis 🙂 Burada kanadada biz konsol bulamiyoruz, stokta yok 😀 12 Nisan 2022 - 01:05 Yanıtla Beğen 1 rawintosh @rawint0sh O da rgb'li 😀 12 Nisan 2022 - 00:19 Yanıtla Beğen 1 Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu Masaüstü değğil , resmen pavyon gibi olmuş hocam gözünü almıyor mu yav bböyle ışık... Pembe yapınca nasıl oluyor bbbi resim alabbilir miyiz 😀 12 Nisan 2022 - 00:36 Yanıtla Beğen 1 rawintosh @rawint0sh Katılıyorum size. 😀 RGB'yi ben kullanmıyorum, genellikle kapalı tutuyorum veya çok loş şekilde açıyorum. Küçük kardeşim istedi diye yaptım zaten. 12 Nisan 2022 - 00:48 Yanıtla Beğen 2 Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu @rawintosh angara pavyonu gibi olmuş çok iyii ya 😀 12 Nisan 2022 - 00:49 Yanıtla Beğen 3 Hamit ÖZLÜ @hamitozlu @rawintosh küçük kardeş ilerde mesleği belli oldu. 12 Nisan 2022 - 18:23 Yanıtla Beğen 2 rawintosh @rawint0sh Ben ışıkları kapatıyorum 12 Nisan 2022 - 13:13 Yanıtla Beğen 1 İptal
Fotoya 2 sn bakınca masa altındaki şeye dizinizi çarpıyorsunuz 😀
Ben ps5i düşürdüm bile 😁
Monitör Hangi marka/model?
Aydınlatmayı ne ile sağlıyorsunuz?
Monitör bu:
https://www.lg.com/levant_en/monitors/lg-24MP88HV-S
Aydınlatma noname RGB masa aydınlatması. Kardeşim RGB seviyor diye aldım, ucuz bir şey yani.
Turkiyede fakirlik yok herhalde ya, su donanima bak 😀 Yurt disinda alamiyoruz bunlari
TR sınırları değil %99
Yurt dışındayım zaten 😀
@cmlds29 değilim
@cmlds29 üşengeçlikten yoksa çoktan olmuştum. 😀
@cmlds29 acelesi yok zaten 😀
@rawintosh Guzelmis 🙂 Burada kanadada biz konsol bulamiyoruz, stokta yok 😀
O da rgb'li 😀
Masaüstü değğil , resmen pavyon gibi olmuş hocam gözünü almıyor mu yav bböyle ışık... Pembe yapınca nasıl oluyor bbbi resim alabbilir miyiz 😀
Katılıyorum size. 😀 RGB'yi ben kullanmıyorum, genellikle kapalı tutuyorum veya çok loş şekilde açıyorum. Küçük kardeşim istedi diye yaptım zaten.
@rawintosh angara pavyonu gibi olmuş çok iyii ya 😀
@rawintosh küçük kardeş ilerde mesleği belli oldu.
Ben ışıkları kapatıyorum