#FilmTavsiyesi Öncelikle kitap okumayı sevenler kitabını okusunlar , ben öyle yaptım önce kitabı bitirdim sonra filmini izledim.
Kitap ile aralarında dünya kadar fark var kitap daha sürükleyici inanılmaz güzel.
Ama kitabı okumadanda filmi tam olarak anlayabilirsiniz bence filmde inanılmaz güzel 8/10
Izleyecek ne var diyenlere kaçırmasın.

klişelerin kaynağı bu hikaye olduğu içindir 🙂
Filmi de güzel, ama sonu kitap gibi bitmiyordu
Ezel'in konusu da bu kitaptan geliyor deniyordu yanlış hatırlamıyorsam.
@ibokubat 😆
Aynen, Ezel bu filmden İlhan alınmış.
kayınpederim sayesinde 4-5 kez izledim filmi. kitabını küçükken okuduğumdan pek hatırlayamıyorum o yüzden ıfilm ile kitap kıyaslaması yapamam ama filmi gayet güzel.