#FilmTavsiyesi Öncelikle kitap okumayı sevenler kitabını okusunlar , ben öyle yaptım önce kitabı bitirdim sonra filmini izledim.

Kitap ile aralarında dünya kadar fark var kitap daha sürükleyici inanılmaz güzel.

Ama kitabı okumadanda filmi tam olarak anlayabilirsiniz bence filmde inanılmaz güzel 8/10

Izleyecek ne var diyenlere kaçırmasın.

BeğenFavori PaylaşYorum yap