#otoyardım
Benim arabadan bir ses geliyor da küçük tıkırtı yada uğultu gibi. Araba dururken ses çıkmıyor hızlandıkça ses gelmeye başlıyor 120-130 kmh'de daha çok gelmeye başlıyor. Dün ustaya götürdüm pek güvenemedim de öyle bir sorayım dedim.

Araca onu da bindirdim sesi dinlesin diye aracın motorundan gelmiyor dedi sağ ön lastik bilyelerinden geliyor bu ses çünkü hızlandıkça teker de hızlı dönünce oluşan ses artıyor dedi. Işıklarda durunca ses kesiliyor. Şimdi bu bilyelerde bi bozukluk varsa öyle bir ses yapar mı sizce?

BeğenFavori PaylaşYorum yap