Eyyyyyy Teknoseyir tır sürücüleri;
Bugün akşam saatlerinde herkese uygun bir saat aralığında seçeceğimiz rotalardan birisinde 450-550 beygir arası tırlar ile ve olabilecek en ağır yük neyse onu alarak benzersiz bir sürüşe var mısınız ?
1-Frankfurt - Prag
2-Milano - Zürih kavşağı
3-Clermont - Ferrand - Torino
4-Torino - Bern
Hangileri dlc inanın hatırlamıyorum ama ilk ikisi muhtemelen ana oyunda var, yolları zaten internetten bakarak aldım başka bir yerde virajlı olarak paylaşılmış. Daha virajlı ve zorlu bir rota öneriniz varsa onu da yapabiliriz.
@brkadgn @ahmeturan @brave @kgk @ronniejamesdio @housedakitopal @my_techno @yasin @emre64 @passenoir @aliytklkmz @nineleven @10ctg @brave @gurkan-atilgan @m-ahmet @alpi350 @cicikus @my_techno
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 118 ziyaretçi, 13 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@brkadgn Etiketleri senden alınca seni etiketlemeyi unutmuşum 😀
😀 böyle daha iyi olmuş, c\v her zaman çalışmıyor zaten. Şimdilik yokum, fırsat olursa ilerleyen saatlerde gelirim. Tekerinize taş değmesin. Bir de @aliytklkmz konvoy'a öncülük etsin tapa gaz, temiz temiz gidersiniz. 😀
@brkadgn Sen yoksan server açacak birisi lazım 🙂
Eeeeee Dünyada MAN ahirette İMAN 😛
Memleketteyim 🙁
Saatine bağlı çünkü cumartesi akşamları eve geç gidiyorum bu aralar
Saati bilmiyorum şuan, eğer gelen olmayacak ise iptal gibi yada ben tek çıkarım bir sefer atar kapatırım.
benim plan kapı eşiğinde iptal oldu.
Lobiyi açtım. Gelelim esas soruya, nerden nereye sürüyoruz?
Kanal: Tekno Seyir Muhabbet
Şifre: tekno123
Gecelerdeyiz 😬
Başladık 2. Sefere geçiyoruz, görmeyenler gelebilir 2 kişilik yer mevcut.