Çok komik bir soru gibi gelebilir ama gerçekten bilmiyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim, benim Türkiyede 5 farklı bankada hesabım var bunlardan 3'ünü kullanmıyorum zamanında burs başvuruları için açtırmam gerekmişti. Sadece banka hesabım ve hesap kartım var. Kredi Kartım yok bu bankalarda. Bu bankalar benden hesap bulundurduğum için ileride ücret talep edebilir mi? Kapattırmalı mıyım sizce?

BeğenFavori PaylaşYorum yap