Makineci @makineci 09 Şubat 2021 - 18:53 Eskişehir'de deprem mi oldu? edit. Konya'da 4.5 büyüklüğünde olmuş. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 Yetkin @tozyet Geçmiş olsun. 09 Şubat 2021 - 18:54 Yanıtla Beğen Makineci @makineci Biraz sallandım gibi hissettim ama, benim evin kenarında çevre yolu var. Tırlar geçerken ev sallanıyor, belki ondandır. 🤔 09 Şubat 2021 - 18:56 Yanıtla Beğen Yetkin @tozyet @makineci İzmirde olmuş. 09 Şubat 2021 - 19:02 Yanıtla Beğen Makineci @makineci @tozyet https://mobile.twitter.com/Kandilli_info/status/1359169728170913794 09 Şubat 2021 - 19:03 Yanıtla Beğen Mustafa Değerli @mdegerli Konya'da hissettim ben de. 09 Şubat 2021 - 18:58 Yanıtla Beğen qubit @qubit https://deprem.afad.gov.tr/depremdetay?eventID=495401 09 Şubat 2021 - 19:05 Yanıtla Beğen Deniz Etkin @denizetkin 4,5 büyüklüğüdür. Şiddet yeryüzündeki yıkımın seviyesini belirtir. Şiddet farklı büyüklük farklı. 4,5 Büyüklüğündeki depremleri bahsetmenin anlamı yok. Çoğu insan hissetmez bile. 09 Şubat 2021 - 19:23 Yanıtla Beğen memedeath @memedeath Ben de uzanmıştım, hafifçe salladı. 09 Şubat 2021 - 19:41 Yanıtla Beğen İptal
Geçmiş olsun.
Biraz sallandım gibi hissettim ama, benim evin kenarında çevre yolu var. Tırlar geçerken ev sallanıyor, belki ondandır. 🤔
@makineci İzmirde olmuş.
@tozyet https://mobile.twitter.com/Kandilli_info/status/1359169728170913794
Konya'da hissettim ben de.
https://deprem.afad.gov.tr/depremdetay?eventID=495401
4,5 büyüklüğüdür. Şiddet yeryüzündeki yıkımın seviyesini belirtir. Şiddet farklı büyüklük farklı. 4,5 Büyüklüğündeki depremleri bahsetmenin anlamı yok. Çoğu insan hissetmez bile.
Ben de uzanmıştım, hafifçe salladı.