Deniz Fidan @deniz-fidan 05 Eylül 2020 - 19:33 Pilot bey diyeceksiniz 😂😂 Artık geriye bir iha almak kaldı. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 7 yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam Solo Deniz shshshshsh 05 Eylül 2020 - 19:34 Yanıtla Beğen 1 Yavuz @61yavuz1967 Benimde iha 0 vardı iha 1 alıyım demiştim beleşken. Benimkini de bugün onaylamışlar. Topluca tıklamışlar heralde 🙂 al yakışıklı bi drone 05 Eylül 2020 - 20:41 Yanıtla Beğen 1 Deniz Fidan @deniz-fidan Aynen hem 0a hem 1 e başvurmuştum (ikisine de ayrı ayrı başvurulması gerektiğini sanıyordum) ikisinin de e postası gelmiş dediğiniz gibi olmuş. 05 Eylül 2020 - 21:37 Yanıtla Beğen AnilSfk @anilsafak otuzaltıbinsekizyüzdolar eşittir ikiyüzyetmişbeşbin tl + kdv + ötv amaaaaaaaaaaaan napcan ihayı al bi araba yeter 🙂 05 Eylül 2020 - 20:43 Yanıtla Beğen 1 Temp @temp Zamanında ben de girer kaydolurum diye favorilere atmıştım ama sonra unutmuşum. Ha pişman mıyım? Değil gibiyim. Zira bu fiyatlarla drone almak gerçekten hayal bizim için. @hamitozlu Sorular hala aynıysa haber et bir ara ben de bakayım. 🙂 05 Eylül 2020 - 21:06 Yanıtla Beğen 2 Deniz Fidan @deniz-fidan Bu fazla bi iha 😂 05 Eylül 2020 - 21:36 Yanıtla Beğen 1 maxemilian @maxemilian Hayırlı olsun 06 Eylül 2020 - 00:30 Yanıtla Beğen İptal
Solo Deniz shshshshsh
Benimde iha 0 vardı iha 1 alıyım demiştim beleşken. Benimkini de bugün onaylamışlar. Topluca tıklamışlar heralde 🙂 al yakışıklı bi drone
Aynen hem 0a hem 1 e başvurmuştum (ikisine de ayrı ayrı başvurulması gerektiğini sanıyordum) ikisinin de e postası gelmiş dediğiniz gibi olmuş.
otuzaltıbinsekizyüzdolar eşittir ikiyüzyetmişbeşbin tl + kdv + ötv amaaaaaaaaaaaan napcan ihayı al bi araba yeter 🙂
Zamanında ben de girer kaydolurum diye favorilere atmıştım ama sonra unutmuşum.
Ha pişman mıyım? Değil gibiyim. Zira bu fiyatlarla drone almak gerçekten hayal bizim için.
@hamitozlu Sorular hala aynıysa haber et bir ara ben de bakayım. 🙂
Bu fazla bi iha 😂
Hayırlı olsun