Minneapolis'i yakmışlar
Ahali isyan etti. Polis sefide halka talihsiz bir konusma yapti. " dont need protest, it was just a black lives" dedi. Sonrasinda beyazlar dahil halk daha fazla sokaga dokuldu, gordukleri yerde tum polislere ve polis merkezlerine saldirdilar.



özgürlükler ülkesi
Hak etmişler. Sadece bir siyahtı ne demek...
https://www.youtube.com/watch?v=TQRywSyIOUU
Haklı bir isyan.
Her haklı bir yerleri yaksın diyorsun yani...
@haruns Hayır.
@anilkirac Çok iyi yapmışlar. Hatta az bile yapmışlar.
O polisi hala işinden etmeyen yetkilileri de yaksınlar.
@temp polisler video ilk ortaya çıktığı gün meslekten uzaklaştırıldı ama tutuklanması ve cezasının verilmesi gerekiyor..
Devletin dini adalettir ⚖️ .
Her benzeri olayın sonunda yağmaya başlarsan. Sonunda yine aynı yere dönmüş olursun.
https://www.youtube.com/watch?v=-d1-_rDagZM
Oha sadece siyahtı ne demek
siyahilerin yaşamı bu şekilde demek istemişler... nasıl yaşamsa artık