Geçtiğimiz günlerde kredi kartını iptal ettiremeyen arkadaşlar vardı. Durumlarını dile getiriyorlardı. Banka kredi kartı kapatma talebini işleme almıyor şubeye yönlendirme yapıyor gibisinden,
Bugün resmi gazetede yer alan 800 adetlik ek vergi uygulanmasının dışında, bankaların çağrı merkezleri ile ilgili yönetmelik yayınlandı.
Yönetmelik ilgili maddesi şu şekilde;
(5) Banka çağrı merkezleri kullanıcıdan gelen kart iptal taleplerini farklı bir kanala yönlendirmeden almakla yükümlüdürler.
Yönetmeliğin tam haline buradan ulaşabilrsiniz.
Bilginize,
https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/05/20200520-9.htm
o çakallar bulur bi yolunu...
Kartımı kaybettim diyerek iptal ettirip yenisini oluşturup göndermeye kalkınca da istemiyorum iptal edin diyerek komple iptal ettirilebilir.
QNB Finansbank kredi kartı iptalini çağrı merkezinden yapıyor. İçinde olduğumuz dönem yüzünden mi yoksa genel işleyiş mi öyle bilemiyorum ama ben rahatlıkla iptal ettim.
kredi kartınızı çağrı merkezinde iptal ettirince çağrı merkezi çalışanının priminden kesiliyor. hsbc'de çalışan eski sevgilimden bildiğim bu. o yüzden kayıp seçeneğinden yürümeniz onlar daha iyi olur.