Whatsaap'daki komplo teorilerine bakın 😅
Ben inandım çünki teyzem annem babama babam kardeşime söylemiş... 🙃 Not:biliyorum,bende bu bilgiyi yaymış oldum.Kendime esefle kınıyorum.Tüü bana..

Whatsaap'daki komplo teorilerine bakın 😅
Ben inandım çünki teyzem annem babama babam kardeşime söylemiş... 🙃 Not:biliyorum,bende bu bilgiyi yaymış oldum.Kendime esefle kınıyorum.Tüü bana..

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bazıları mantıklı, üzerinde biraz daha çalışırlarsa varım.
Acayip mantıklı şeyler.
Her doğal olayı birileri yönetiyormuş gibi düşünme manyaklığından vazgeçilecek ise 500 milyona düşürülsün nüfus.
Abdullah çiftçi diye bir zat var bide ertan Özyiğit mi ne ekmek paraları bunu emme basma tulumba gibi millete aynı teranayi anlatip duruyorlar. onlarda ekmeğinin peşinde..
Taş mi yiyek derler. 🙂
Bunu ilk atan troll değilse ben bir şey bilmiyorum 😀
Dijitale geçmesi bir adımda şu çipleme olayı beni geriyor.