Merhaba, yaklaşık 4 ay önce Türk.net geçtim daha önce Türk Telekomdaydım. Telekomdayken kopma problemi neredeyse hiç yaşamadım ama Türknete geçtiğimden beri en geç 2saatte bir bağlantı kopup yeniden bağlanıyor ve bu ekran çıkıyor artık çok can sıkmaya başladı. Bu olay modemden midir? yoksa Türknetten mi? yardımcı olabilir misiniz?
#TeknoYardım
#turknet
#asusdslac51

BeğenFavori PaylaşYorum yap