Merhaba, yaklaşık 4 ay önce Türk.net geçtim daha önce Türk Telekomdaydım. Telekomdayken kopma problemi neredeyse hiç yaşamadım ama Türknete geçtiğimden beri en geç 2saatte bir bağlantı kopup yeniden bağlanıyor ve bu ekran çıkıyor artık çok can sıkmaya başladı. Bu olay modemden midir? yoksa Türknetten mi? yardımcı olabilir misiniz?
#TeknoYardım
#turknet
#asusdslac51

Tuknet'in böyle problemleri oluyor maalesef. F/P olarak bakmak lazım ki öyle bakınca gayet iyi bence. Ama yine de siz bu durumu bildirin arıza kaydı açarak.
Asus Modemlerdeki DLA bazen sorunlara sebep olabiliyor. DLA açıksa kapatmayı deneyin.
DSL ışığı sönüyor mu o esnada?
Bende hiç kopma olmuyor hem evde hem işyerinde turknet var. Modem ile ilgili olabilir. TPlink kullanıyoruz.