Umut Koçak @umtk 28 Kasım 2019 - 16:35 Şu garibana bir RAM/HDD takviyesi yapın kurumuş kalmış. 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 8 huseyin/azuren @hegemen Belediye fakir kalmadı artık 😂😁🤑 28 Kasım 2019 - 16:37 Yanıtla Beğen undefined @undefined İki üç reklam gösterecek diye Windows mu yüklemişler? 28 Kasım 2019 - 16:40 Yanıtla Beğen 1 Player 1 @player-1 Maalesef. Benim de sinirimi bozuyor. Kıyamet gibi Linux sistem var. Ama belediyelerde Linux'den anlayan yok herhalde. 28 Kasım 2019 - 16:54 Yanıtla Beğen sangreal_1905 @sangreal_1905 Thinclient vardır muhtemelen. RDS sunucu üzerinde çalıyordur. 28 Kasım 2019 - 18:54 Yanıtla Beğen Serdar @seac Kiosklar için tasarlanmış özel Linux dağıtımları var bunun için. Hem de beleş. 28 Kasım 2019 - 20:30 Yanıtla Beğen redfox @redfox @player-1 iett otobüslerindeki ekranlar Linux. 28 Kasım 2019 - 22:01 Yanıtla Beğen dniz1 @dniz1 @sangreal_1905 aynen bu reklam sistemleri Thinclient üzerinden çalışıyor 29 Kasım 2019 - 16:50 Yanıtla Beğen gio @gio Windows 7'ye geçebilmişler sonunda. Bir 10 sene sonra da 10'a geçerler. 28 Kasım 2019 - 17:01 Yanıtla Beğen İptal
Belediye fakir kalmadı artık 😂😁🤑
İki üç reklam gösterecek diye Windows mu yüklemişler?
Maalesef. Benim de sinirimi bozuyor. Kıyamet gibi Linux sistem var. Ama belediyelerde Linux'den anlayan yok herhalde.
Thinclient vardır muhtemelen. RDS sunucu üzerinde çalıyordur.
Kiosklar için tasarlanmış özel Linux dağıtımları var bunun için. Hem de beleş.
@player-1 iett otobüslerindeki ekranlar Linux.
@sangreal_1905 aynen bu reklam sistemleri Thinclient üzerinden çalışıyor
Windows 7'ye geçebilmişler sonunda. Bir 10 sene sonra da 10'a geçerler.