İyi akşamlar arkadaşlar. Okulun telefonu çalıyor ve doğal olarak müdürü yani beni telefona istiyorlar. Her defasında memurun odasına git gel epey sıkıcı oluyor. Bu yüzden bir telsiz telefon alayım diyorum odama.
Tavsiye edebileceğiniz bir model var mı? Çekim gücü iyi olması lazım ve çok pahalı olmasın sonuçta kendi cebimden almayacağım. Tam bir f/p ürün lazım bana :))

BeğenFavori PaylaşYorum yap