evet tık almak için öyle değil ancak işsizliğin hat safhaya çıktığı ve iş bulamadığımızı bunun sonucunda da eğer temel ihtiyaçlarınızı (Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi) karşılamak için gerekli olan besin kaynaklarını parayla aldığımız bir dünya içerisinde Google'da üst sıralarda çıkan kopyala-yapıştır sitelerin haksız kazançları içerisinde emek ile uğraşıp mücadele eden bağımsız bir oluşuma karşı keşke destek verseniz daha güzel yerlere gidebiliriz. Eleştirebilirsiniz biz eleştiriyi seviyoruz ona göre de kendimizi yontarız fakat biraz da Google'da ön sıralarda çıkan sitelere bir şeyler deyip onları şikayet ederseniz (çünkü bütün içeriklerini ingilizceden çevirip sitelerine ekliyorlar) Eğer isterseniz bu konuyu uzun uzun konuşup size anlatabilirim bu konuda şeffafız ama bizim neredeyse maddi bir kazancımız yok bunu da göz önünde bulundurunuz lütfen.
80 milyon nufuslu bir ulkeye gore oyle dudak ucuklatan bir rakam degil
Yazık günah bir hiçe akıyor para. O hatayı bende yaptım maalesef. Paramızı cebimizden almasını çok iyi biliyorlar.
Dayanamadım https://www.webtekno.com/netflixin-turkiyeden-aylik-kazandigi-dudak-ucuklatan-para-h77091.html
bu içeriğin normal kaynağı webtekno değil kullanıcı miktarının basın açıklamasından yola çıkılarak yazılmıştır. 🙂
Tık almak için böyle cambazlıklara gerek yok.
Var.
O tarz siteleri asla tıklamam ,bir kez düşerim daha da düşmem. TS yapsın buraya da uğramam mesela. Benim yapıma ters.
haklısınız ama dikkat çekmesini istedim
evet tık almak için öyle değil ancak işsizliğin hat safhaya çıktığı ve iş bulamadığımızı bunun sonucunda da eğer temel ihtiyaçlarınızı (Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi) karşılamak için gerekli olan besin kaynaklarını parayla aldığımız bir dünya içerisinde Google'da üst sıralarda çıkan kopyala-yapıştır sitelerin haksız kazançları içerisinde emek ile uğraşıp mücadele eden bağımsız bir oluşuma karşı keşke destek verseniz daha güzel yerlere gidebiliriz. Eleştirebilirsiniz biz eleştiriyi seviyoruz ona göre de kendimizi yontarız fakat biraz da Google'da ön sıralarda çıkan sitelere bir şeyler deyip onları şikayet ederseniz (çünkü bütün içeriklerini ingilizceden çevirip sitelerine ekliyorlar) Eğer isterseniz bu konuyu uzun uzun konuşup size anlatabilirim bu konuda şeffafız ama bizim neredeyse maddi bir kazancımız yok bunu da göz önünde bulundurunuz lütfen.