Evet, kullanan varsa ne kadar ödüyor onu merak ediyorum. Avrupa çalışacağım büyük ihtimal zaten, kar oranı daha yüksek ve yasal olmaması benim için sıkıntı olmayacak
Türkiye'de bir tanıdık 150₺, Almanya'da bir tanıdık ise 80€ ödüyor, yıllık. Türk olan sadece link, Alman ise box da almış ama ilk aldığında box parası vermiş mi bilmiyorum.
@burakozkes
Ben bir ara denemiştim ama memnun kalmadım.
O yayınların hiçbiri uydu kanalları gibi değil.
Hepsinin bitrate 'i düşük.
Full HD kanal dedikleri 720p, 4K Dedikleri kanallar 1080p.
Donma sorunları da sıkça yaşanabiliyor.
Tamamen sahtekarlığa dayalı bir iş.
Avrupada da bu işi yapan çokça rakip var.
Pek bu işe girişmeni tavsiye etmem.
@burakozkes Vallahi aklıma gelmiyor ama bir kaç farklı yer denedim.
Hep aynı sorunları yaşadım.
Uydudaki kalitede verenle karşılaşmadım.
Aksini iddia eden varsa da vlc ile yayın detaylarını göstersin.
@orcun Bitrate falan düşüktür büyük ihtimal.
Tv de farkedemeyebilirsin.
Vlc ile tv kanallarını açıp sağ tıklayıp detay bilgilerine bakmalısın.Ancak o şekilde anlarız.
vavoo.tv beleş abi
O ney dostum
Korsan bir kullanım olduğunu biliyorsunuz değil mi ??
Evet, kullanan varsa ne kadar ödüyor onu merak ediyorum. Avrupa çalışacağım büyük ihtimal zaten, kar oranı daha yüksek ve yasal olmaması benim için sıkıntı olmayacak
Türkiye'de bir tanıdık 150₺, Almanya'da bir tanıdık ise 80€ ödüyor, yıllık. Türk olan sadece link, Alman ise box da almış ama ilk aldığında box parası vermiş mi bilmiyorum.
Ben ucret odemiyorum.
Peki kalite nasıl
@burakozkes kalite güzel ama devamlılığı kesin degil.
@burakozkes
Ben bir ara denemiştim ama memnun kalmadım.
O yayınların hiçbiri uydu kanalları gibi değil.
Hepsinin bitrate 'i düşük.
Full HD kanal dedikleri 720p, 4K Dedikleri kanallar 1080p.
Donma sorunları da sıkça yaşanabiliyor.
Tamamen sahtekarlığa dayalı bir iş.
Avrupada da bu işi yapan çokça rakip var.
Pek bu işe girişmeni tavsiye etmem.
İsmi neydi hocam
@burakozkes Vallahi aklıma gelmiyor ama bir kaç farklı yer denedim.
Hep aynı sorunları yaşadım.
Uydudaki kalitede verenle karşılaşmadım.
Aksini iddia eden varsa da vlc ile yayın detaylarını göstersin.
@asdera Hocam bilgisayardan vlc ile açıp yayın detaylarına bakın merak ediyorum ben de.
Bende de var 200 TL yıllık, bu ay bitiyor 😊
Memnun musunuz hocam
@burakozkes aslına bakarsan değilim, çok takılma oluyor.
@donkissot hangi iptv acaba? uzak duralım en azından
@givemefive uydu işi yapan bir arkadaşım aracılığı ile aldım o nedenle net şu diyemiyorum maalesef.
Memnun musunuz hocam, müşteri olunur mu?
Meşhurlardan biri mi
@orcun Vlc ile bitrate ve çözünürlük kontrolü yapmak lazım.
Gerçek 4k olmayabilir.Genelde öyle oluyor çünki.
@orcun Bitrate falan düşüktür büyük ihtimal.
Tv de farkedemeyebilirsin.
Vlc ile tv kanallarını açıp sağ tıklayıp detay bilgilerine bakmalısın.Ancak o şekilde anlarız.
selamlar hala kullanıyor musunuz alfa iptv? ben de almayı düşünüyorum kullanıcı yorumunuzu merak ettim
hangi iptv ? ben de bakınıyorum . memnunsan önerir misiniz? firma nedir
@erdemozkir şuan aktif olarak kullandığın başka var mı? memnun olunan bir sağlayıcı arıyorum fakat her yerde şikayetli kullanıcı çıkıyor karşıma :/
@orcun IPTV'ye devam mı? 😀
@orcun tamam öyleyse 🙂