#akış #KulakiçiKulaklık #Kulaklık burn-in edilmeden test edilmiştir 🙂
TASARIM
Kulaklık tasarımını beğendiğimi söyleyebilirim.Yassı olan kablosuda dolanması engeller yapıda.Şahsi görüşüm tüm kulaklıkların sağlamlık açısından böyle olmalı yada örgü kablo kullanması gerekir.Üzerinde bir adet button ve mikrofon çıkışı bulunmakta.Kulaklığın baş kısmı kauçuk plastk bir malzemeden üretilmiş ele değişik bir hissayat veriyor.
SES KALİTESİ
Ses kalitesine gelirsek kulaklık biraz bass ağırlıklı.Tİzler eh işte :).Midler ise çok sırıtmadığını söyleyebilrim.Fakat kulaklık bass ağırlıklı olduğu için özellikle enstrumental sesler çok derinde ise duymanız biraz zor.Özellikle düşük frekanstaki basslarda detaylar birazcık kayboluyor.Kulaklığın giriş seviyesi bir ürün olduğunu düşününce performansın yeterli olduğunu söyleyebiliriz.Kulaklığın ses seviyesi ise ortalama yüksek sayılmaz.Özellilke aşağıdaki şarkıda bassın vurduğu yerde arka plandaki ses çok az neredeyse zor duyuluyor ve anlaşılıyor.https://www.youtube.com/watch?v=NRIfnJERR_k
KARŞILAŞTIRMA
Kulaklığın ses profilini Creative Ep-630 çok benzettiğimi söyleyebilirim.HP H1000 (20 TL) ile kıyaslarsak iki tık üstünde yer alıyor.Ayrıca Samsung Note 3 kulaklığındanda iyi gibi.Geçen günlerde incelemesini yaptığım Piston 3 Youth versiyonunun ise performans olarak aşığısında kalıyor malesef.Piston 3 youth ta %80-85 lede çıkan ses bu kulaklıkta %100 de anca çıkıyor.23 liralık fiyatına karşın iyi bir ses deneyimi sunduğunu söylemek gerekir 🙂
Piston 3 Youth Edition (35 TL) http://teknoseyir.com/inceleme/xiaomi-piston-3-youth-edition
Urban Revolt Duga (23-40 TL) değişiyor.
HP H1000 (15-20 TL)
http://www.hepsiburada.com/trust-urbanrevolt-19881-duga-kulak-ici-kulaklik-kirmizi-p-BDBT210085964
http://www.hepsiburada.com/xiaomi-piston-youth-edition-kulakici-mikrofonlu-kulaklik-beyaz-p-TELKLKXMIP3YOUTHBY
http://www.hepsiburada.com/creative-ep630-kulakici-kulaklik-p-BD49822-SIYAH

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere Urban Revolt 'un " DUGA " modeli ile piyasaya sürdüğü kulakiçi kulaklığını inceleyeceğim.
Dışarıdaki sesi çok az içeri geçirdiğini duymuştum kendisinin @titan ' ın incelemesini okuduktan sonra D&R'dan kargo dahil 29 TL gibi bir ücrete aldım.
Ses kalitesine gelirsek bana göre aynı fiyat sekmentindeki eski Sony kulaklığımdan da iyi olduğunu söyleyebilirim. Bass'lar hoşuma gitti ama mükemmel değil. ses kalitesi F/P düşündükçe iyi.
Tasarım'a gelelim isterseniz, oldukça sade bir tasarımı üründe görüyoruz. Kulaklığın üzerindeki yazıların göze batmaması güzel olmuş. ( Mavi modeli için konuşuyorum. )
Kablolara gelelim isterseniz, düz yassı kablo olarak tabir ettiğimiz kablo kullanılmış bu karışmayı oldukça engelliyor. Çözmesi oldukça basit. Kablo oldukça dayanıklı bir his verdiğini söyleyebilirim.
Hergün şehirler arası yolculuk yaparken bu kulaklığı kullanıyorum izolasyon konusunda beni tatmin etti.
Mikrofon ise mükemmel olmasa da konuşmalarda anlaşılabilir durumda.
Elbette daha fazla vererek daha iyi markalardan daha iyi modeller alabilirsiniz, bu size kalmış.
Aklınızda takılan bir soru kaldıysa yorumlara yazarsanız yardımcı olabilirim.
Bir sonraki incelemede görüşmek üzere hoşçakalın.

Merhaba arkadaşlar; bugün ,dün bahsettiğim üzere Bimeks'ten 29.90tl ye almış olduğum "Urban Revolt Duga" isimli kulaklık incelemesi ile karşınızdayım.Bu kulaklıktan once aynı fiyata muadili olan philips kulakliğı kullanmiştım.arada karşılaştırmalar da yapacağım...
--Tasarım
Öncelikle bu kulaklığı almamdaki en onemli sebeplerden birisi tasarimiydi.Ürün tamamen mat mavi renginde.Kablosu dayanikli duruyor fakat kabloların bağlanma yerlerine açıkçasi çok güvenmiyorum.kablosu artik her kulaklikta olmasini dilediğim şekilde yassı yapmışlar ve bu da kablolarin karişmasini ciddi derecede engelliyor.kulağa oturuşu fena değil ama iyi verim almak için biraz kulaginizin icine bastirmaniz gerekiyor.ama belirttigim gibi oturdu mu guzel oturuyor 🙂 tasarimda yakindiğim şey ise silikonlarının biraz sert olmasi ve silikon boyutlarinda ciddi fark olmasi.ben medium silikonu kullaniyorum.kuçuk olan fazla kucuk buyuk olan da fazla buyuk gibi geldi bana.Özetlersek tasarim bana meteral design'ı animsattıve gayet başarilı.
--Ses Kalitesi (test yapılan şarkılar aşağıda verilmiştir)
Kulakliğın bass odaklı bir kulaklik olduğunu söyleyebilirim.Test yaptiğım bass odaklı parçalarda philips'ten çok daha başarili bir sonuç aldım.enstrumental parçalarda ise çok iyi olduğunu söyleyemeyeceğim.ama çok kotu de değil.Ses seviyesi çok yüksek değil ama ben de zaten çok yuksek sesle dinlemem o yuzden benim icin sikinti olmuyor.Sesi son seviyede disariya veriyor fakat disaridan ses almiyor yani ses yalitimi basarili diyebilirim.Telefonla konuşmalarda ise sesin biraz boğuk geldiğini farkettim.
Son olarak... Cihaz fiyatina gore beklediğimden daha iyi bir performans veriyor.Muadili philipse gore cok daha başarılı
**İncelemede Kullanılan Parçalar**
DVBBS-Tsunami (Bass)
Blasterjaxx-Faith (Bass)
Killpop-slipknot
Jenny-Nothing More
Chandeiler-Sia
Worth it-Fifth Harmony
Smells Like Teen spirit-Nirvana
Okuduğunuz için teşekkürler...
#akış


Ben mavisini almıştım.bu rengi de hoşmuş
15 yıldır sony mdr e818 kullanıyorum kaç tane eskittim bilmiyorum Sennheiser, pioneer, marshall dahil olmak üzere tavsiye edilen fiyat skalası yüksek bir çok model kulaklığı deneme imkanım oldu ölçütüm mdr e818 gibi temiz ve dengeli ses çıkışı olan bir damla kulaklık olunca, şu da iyiymiş diyeceğim çıkmadı demekki her zaman yüksek fiyatlar kalitenin göstergesi olmuyormuş. şuan kullandığım 3'ncü yılını doldurdu açıkçası bundan sonrası için korkuyorum bu da ömrünü tamamlayınca işim çok zor! üretimi bitirilmeseydi detaylı bir incelemede ben yapardım