Arkadaşlar merhaba, geçen gün Vatan Bilgisayar'dan Corsair Hydro Serisi H100i V2 sıvı soğutma seti aldım ve soğutma performansı açısından çok memnunum üründen, fakat bir kaç küçük problemim var sizlerden konu hakkında görüş bekliyorum.
1- Ürün soğutma performansı olarak oyunlarda çok işimi görüyor 45-50 dereceyi geçtiğini henüz görmedim, fakat stok fanları çok ses yapıyor, bu konuda önerebileceğiniz bir çözüm var mı ?
2-Corsair Link programı ile soğutucuyu sessiz modunda kullanıyorum ince ayar bilmediğim için yapmadım direkt sessiz profile aldım, sanırım ondan dolayı oyun oynarken fanlar hızlı mı çalışayım yavaş mı diye ikilemde kalıyor birden hızlanıp birden yavaşlıyor. Bu olay bir problem mi sizce ? Performans ve Dengeli modları da var ama onlar nette gezinirken bile hızlı çalışmaya başlıyor.
3- Son olarak da ürünün kullanma klavuzunda fanların takılma yönü (kasanın üst tarafına konumlanacak şekilde monte ettim) kasanın içinden dışına hava üfyecek şekilde gösterdiği için bu şekilde monte ettim, fakat nette baktığım zaman herkes farklı bir montaj şekli sergilemiş, doğrusu nedir ?
zaman ayırıp yardımcı olabilirseniz sevinirim.
i7 6700k işlemci zalman cnpsx14 ile birlikte spike oluyor daha önceki sıvı soğutma ile herhangi bir problem yaşamıyordum ama sıvı soğutma sizlere ömür olduğu için şimdilik cnps14x aldım, bu konuda bir fikri olan varmı ?
Arkadaşlar merhaba, daha önce bilgisayarın anakart ve ekran kartı ile ilgili sıvı teması muhabbeti olmuştu. Bütün parçaları söküp elektronik kontak temizliyici ile anakart ve ekran kartını güzelce temizledim, parçaları da 48 saat kadar kuruması için beklettim. Sonunda bilgisayar çalıştı, fakat ram slotlarından DIM2 çalışmıyor malesef bu yüzden de iki adet olan ramları dual channel olarak kullanamıyorum. Bu durum bilgisayarın performansın da çok büyük bir fark yaratır mı, bu konuda bilgisi olanların yardımını bekliyorum. Pc yi render vs felan olarak değil de sadece oyun ve film izleme amaçlı kullanıyorum. Herkese hayırlı bayramlar.
Arkadaşlar sıvı soğutma sistemimin borusu attı bütün sıvı pc içine aktı, bilgisayar kapalıydı o ara. Bütün parçaları söküp kuruttum ama henüz çalıştırmadım, bu sıvı saf su diyorlar elektrik iletkenliğini yokmuş, başına böyle birşey gelen var mı ?
Steamda çılgın haftasonu kampanyası başlamış, bu haftasonuna kadar
PAYDAY™ The Heist steamda ücretsiz, + olarak aşağıdaki oyunlarda % 75-80 arasında indirime girmiş, ilgilenenler kaçırmasın bence güzel kampanya
Awesomenauts
Blade Symphony
Company of Heroes 2
Don’t Starve
Grid 2
Injustice: Gods Among Us
Killing Floor
Payday 2
Trine 2
XCOM: Enemy Unknown
http://store.steampowered.com/app/24240/
Take on the role of a hardened career criminal executing intense, dynamic heists in constant pursuit of the next “big score”...
Tekno Seyir ekibi'ne ulusal bir kanaldan teknoloji köşesi programı teklifi gelse kabul eder mi ?
veya ileride böyle bir şeyin olması mümkün olabilir mi ? Ben şahsen bu ekibi tv de görmeyi çok isterim
Tamam hocam teşekkür ederim tekrardan
Peki, bahsettiğiniz fanlar sadede radyatör fanı olarak mı kullanılır, kasa için ön tarafa iki tane daha alsam verim alırmıyım yoksa ön taraf için başka bir fan mı önerirsiniz
Bunlar radyatörler için özel tasarlanmış, statik basıncı yüksek fanlar. Kasa önüne, eğer 14 cm takabiliyorsanız, Corsair ML 140 veya Noctua NF-A14 öneririm, bunlar hava akımı yüksek fanlar, kasa önü için daha uygun. 12 cm versiyonları da mevcut ama kasa destekliyorsa 14 cm alın.
Radyatör fanı kasa fanı olarak kullanılmaz mı, kullanılır, ama daha az miktarda hava akımı yaratacaklarından verimli olmaz. Radyatör fanları daha az havayı daha yüksek basınçla itmek için tasarlanırlar.
Alt tarafı fan diyorsun ama bildiğin teknik konular 🙂 Kasam dark n10 bir bakmak gerekiyor, demek tek 14 cm iki 12 cm den daha faydalı oluyor
Yok o kadar basit değil 🙂 Ama en iyisi 2x14 takmak 🙂
Hmm, o kadar geniş değil muhtemelen 2x12 alacağız o zaman:)