Arkadaşlar merhaba, daha önce bilgisayarın anakart ve ekran kartı ile ilgili sıvı teması muhabbeti olmuştu. Bütün parçaları söküp elektronik kontak temizliyici ile anakart ve ekran kartını güzelce temizledim, parçaları da 48 saat kadar kuruması için beklettim. Sonunda bilgisayar çalıştı, fakat ram slotlarından DIM2 çalışmıyor malesef bu yüzden de iki adet olan ramları dual channel olarak kullanamıyorum. Bu durum bilgisayarın performansın da çok büyük bir fark yaratır mı, bu konuda bilgisi olanların yardımını bekliyorum. Pc yi render vs felan olarak değil de sadece oyun ve film izleme amaçlı kullanıyorum. Herkese hayırlı bayramlar.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1-3 veya 2-4 değil mi onlar zaten.2 çalışmıyorsa 1-3e tak dene bakalım.
Kitapçığındaki sıra bu
Anladım hocam teşekkür ediyorum hepinize