• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

wiseeman
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 15.10.2014
  • wiseeman @wiseeman

    Hmm, o kadar geniş değil muhtemelen 2x12 alacağız o zaman:)

    04 Nisan 2018 - 16:59 Beğen 1
  • wiseeman @wiseeman

    Alt tarafı fan diyorsun ama bildiğin teknik konular 🙂 Kasam dark n10 bir bakmak gerekiyor, demek tek 14 cm iki 12 cm den daha faydalı oluyor

    04 Nisan 2018 - 16:48 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    Peki, bahsettiğiniz fanlar sadede radyatör fanı olarak mı kullanılır, kasa için ön tarafa iki tane daha alsam verim alırmıyım yoksa ön taraf için başka bir fan mı önerirsiniz

    04 Nisan 2018 - 16:42 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    Tamam hocam teşekkür ederim tekrardan

    04 Nisan 2018 - 16:38 Beğen 1
  • wiseeman @wiseeman

    Teşekkürler, Amazon’da uygun olabilir oraya bir bakayım

    04 Nisan 2018 - 16:34 Beğen 1
  • wiseeman @wiseeman

    Elle custom ayar var ama o zaman da çok ısınır mı bilemedim

    04 Nisan 2018 - 15:46 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    Anladım hocam teşekkür ediyorum hepinize

    03 Eylül 2017 - 04:26 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    Kitapçığındaki sıra bu

    03 Eylül 2017 - 01:15 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    Sistemi kurtardık lakin sıvı soğutma pert tabi onu da garantiye göndericem bakalım, idareten şuanlık zalman cnps 14x hava soğutma aldım muhtemelen de bundan sonra bunu kullanacağım gayet güzel soğutuyor

    31 Ağustos 2017 - 13:34 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    Arkadaşlar yorumlarınız için sağolun anakartı iyice temizledim sırada 980 ti var :/

    29 Ağustos 2017 - 22:23 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    Bunun ile temizliyorum şuan

    29 Ağustos 2017 - 22:06 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    hamdi kellecioğlunun hakkını yememek lazım çok orjinal tespitleri var lakin gözlerde Lp yi arıyor tabi

    24 Ekim 2014 - 23:24 Beğen 1
  • wiseeman @wiseeman

    hocam bu g3 deki ekranın verdiği eksi değerler telefona kattıgı artı degerlerden fazla mı

    19 Ekim 2014 - 17:01 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    hoca o video 2013 yılından kalma

    16 Ekim 2014 - 20:22 Beğen
  • wiseeman @wiseeman

    bir ara (show tv de olması lazım) vardı böyle programlar, teknolojik ürün tanıtımı yapıyorlardı ve her hafta hediye ürün yolluyorlardı.

    16 Ekim 2014 - 20:12 Beğen
  • Durum (6)
  • Yorum (15)
  • Takipçi (3)
  • Takip edilen (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum