Alt tarafı fan diyorsun ama bildiğin teknik konular 🙂 Kasam dark n10 bir bakmak gerekiyor, demek tek 14 cm iki 12 cm den daha faydalı oluyor
Alt tarafı fan diyorsun ama bildiğin teknik konular 🙂 Kasam dark n10 bir bakmak gerekiyor, demek tek 14 cm iki 12 cm den daha faydalı oluyor
Peki, bahsettiğiniz fanlar sadede radyatör fanı olarak mı kullanılır, kasa için ön tarafa iki tane daha alsam verim alırmıyım yoksa ön taraf için başka bir fan mı önerirsiniz
Sistemi kurtardık lakin sıvı soğutma pert tabi onu da garantiye göndericem bakalım, idareten şuanlık zalman cnps 14x hava soğutma aldım muhtemelen de bundan sonra bunu kullanacağım gayet güzel soğutuyor
Arkadaşlar yorumlarınız için sağolun anakartı iyice temizledim sırada 980 ti var :/

hamdi kellecioğlunun hakkını yememek lazım çok orjinal tespitleri var lakin gözlerde Lp yi arıyor tabi
hocam bu g3 deki ekranın verdiği eksi değerler telefona kattıgı artı degerlerden fazla mı
bir ara (show tv de olması lazım) vardı böyle programlar, teknolojik ürün tanıtımı yapıyorlardı ve her hafta hediye ürün yolluyorlardı.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hmm, o kadar geniş değil muhtemelen 2x12 alacağız o zaman:)