sizden mi gecti:)
bizim burda (almanya'da) bi model ucak pisti var. gecen hafta gittigimde sanirim en kücügü 50-55 yaslarinda olan 5 6 tane adam toplanmis, muhabbet ediyolardi:) birisi de ucagini getirmis onu ucuruyodu. ucagi dedigimde kanadinin bir tanesi yaklasik 2 metre idi :)) Almancam olmadigindan konusamadim ama o adamlari oyle gorunce hayran hayran baktim oylece :)) bizim insanlarimizin ugrastiklarina yaptiklarina bak sunlarinkine bak diyerek:)
velhasil kelam bana gore esasinda orta yas üstü icin icin ucak ideal bir hobi:) Oturup kahvelerde, kiraathanelerde, bilgisayar basinda saatlerce zaman gecirilecegine alip ucagini, mangalini "Essek kadar adamsin ugrastigin seylere bak!" diyenlere inat keyfini sürmek de cok ayri bir zevk :))
Helikopterden tirsittiniz beni ama ucak hayranligi baslattiniz 🙂 tesekkürler aciklamalar icin:)