Hocam zaten pek fazla oyun oynayan biri değilim, şu sıralar pek vaktim olmuyor oynamaya. Yukarıdaki bir yorumda da bahsettim, çalışırken de donuyordu cihaz 1 hafta kadar önce. Şimdi eskisi kadar değil ama yine de ara sıra donmalar görüyorum. 1 yıl daha işlerim için zar zor idare etsin bana yeter.

@ronniejamesdio belki de yerel fiyat uygulaması vardır 😀