GNOME 3 canımdır, cananımdır (henüz GNOME 40 kullanmadım, umarım o da aynı verimliliği sunar).
Teknoseyir gündemi
#EA#ttmobil#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#WhatsAppSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 111 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hiçbir masaüstü ortamında bu verimi alamadım nedense. Büyük büyük pencerelerle çalışmak verimliliğimi gerçekten çok fazla artırıyor. macOS kullanmadım, belki aynı verimliliği onda da alabilirdim, bilemiyorum.
olay ne burada
Pek bir olay yok, üniversite finali olarak bir çalışma hazırlıyordum ve GNOME'un çalışma ortamı konusundaki verimliliği hoşuma gitti, ben de buraya paylaşmak istedim.
@serdarservet windows'ta yapılamayan bir şey var sandım da