• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Robin
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 24.08.2015
Web Developer, Linux Sever, Bilgisayar Mühendisi :)
  • Robin @robin

    @ozgurg kendi sitesinde gördüm de buraya gelmez sandım o yüzden sordum

    04 Ocak 2026 - 15:13 Beğen 1
  • Robin @robin

    @ozgurg Yedek parçaları nereden alabiliyoruz?

    04 Ocak 2026 - 12:54 Beğen 1
  • Robin @robin

    Bende bunlara ve bunun HE olan manyetik olanlara çok bakmıştım sonra riske girmeyeyim diyip gidip SteelSeries Apex Pro Gen3 almıştım. Webten ayarlanması, hot swap vs çok güzel bir klavye gibi görünüyor hala merak ediyorum
    https://www.keychron.com/collections/keychron-he-keyboards

    31 Aralık 2025 - 22:17 Beğen 1
  • Robin @robin

    @whthexcame
    Neden normal Nova 1 e bakmıyorsunuz ? 🙂

    https://www.amazon.com.tr/SteelSeries-Arctis-Nova-Kulakl%C4%B1%C4%9F%C4%B1-Surround/dp/B0B7X7PK9S?th=1

    Karşılaştırması
    https://www.youtube.com/watch?v=pZQTZBfYdi0

    Nova 1 Steel Series GG yazılımında görünmüyor sanırım. Nova 3 yazılımdan kontrol edilebiliyor

    06 Kasım 2025 - 21:10 Beğen 1
  • Robin @robin

    @whthexcame

    Dediğim yazılım bu. Steel Series kulaklık olmasa bile kullanmakta fayda var 🙂

    https://www.youtube.com/watch?v=HYvGI0sNhsg
    https://www.youtube.com/watch?v=RD4eXKEw4Lg

    06 Kasım 2025 - 20:32 Beğen
  • Robin @robin

    @whthexcame P ve X olanlar Playstation ve Xbox diye ayrılıyor sanırım. Nova 1 yerine Nova 3 daha iyi diye biliyorum. Nova 3 ün mikrofonu Nova 7 veya 5 den de iyiydi sanırım. garip bir ayrım var aralarında. Mağazaya gidip test edip öyle almakta fayda var. Belki size uygun olmayabilir denemekte fayda var 🙂

    06 Kasım 2025 - 20:31 Beğen
  • Robin @robin

    Bir süredir Steel Series kullanıyorum. İlk olarak Arctics 1 ile başladım. Sonrasında Nova 3 e geçtim. Hala Nova 3 kullanıyorum. Öncelikle sünger konusunda ikisinin arasında Arctics 1 daha az sıkıyordu. Nova 3 biraz daha fazla sıkıyor ve üst kısmındaki kafa bandı daha sert. Uzun kullanımda biraz başın üst kısmında ağrı yapabiliyor.
    Avantajlar
    - Nova 3 ün kablosu biraz zarar görmüştü geçen Ugreen Type-C kablo aldım ve sorun yok kulaklık çalışmaya devam ediyor 🙂 Daha önceden defalarca kablosu zarar gördüğünde ve temassızlık yapmaya başladığında bir sürü kulaklık çöp olmuştu. Nova 3 de böyle bir sorun yok. Diğer novalar da benzer sanırım. Kablosuz kulaklık sevmiyorum 🙂

    - Steel Series GG yazılımı <3 İlk olarak Virtual Surround özelliğine bayılıyorum. Sırf bu özellik için bile bu yazılımı kullanmaya değer. Bir süre önce Razer Deathadder v3 mouse aldım. Sonrasında öğrendim ki Razer Synapse içerisinde firmware güncelleme olmuyormuş. Sitesinden indirdim ama kuramadı. Usb tak çıkart yapmadığım için olabilir belki. Geçen gün Steel Series Apex pro gen 3 (Apex 3 den geçtim) klavye aldım direkt aynı program firmware güncellemesi yaptı 🙂

    - Dezavantajlar

    - Steel Series GG yazılım Linuxta bulunmuyor. Bu yüzden Virtual Surround özelliği için windows ta olmak gerekiyor 🙁

    - Fiyat pahalı olabilir. Logitech veya başka bir markanın daha uygun kulaklığı mutlaka vardır

    06 Kasım 2025 - 20:07 Beğen
  • Robin @robin

    Işıklandırma için usb çok iyi denk gelmiş 🙂 Bende Steelseries apex 3 vardı. Yaklaşık 3 yıl olmuş. Artık tuşlara zor basıyor gibi geliyor. Suya dayanıklı, toz vs olursa temizlerim diye almıştım. Dün Steelseries apex pro gen 3 aldım. Bakalım o ne kadar dayanacak

    02 Kasım 2025 - 23:10 Beğen
  • Robin @robin

    @sawgent Direkt amazon satıcısı olsa iyi olurmuş.
    Bunu gördüm ürün nasıl bilmiyorum
    https://www.amazon.com.tr/Logitech-Gelişmiş-Aydınlatmalı-Boyutlu-Kablosuz/dp/B07W6JN5BK

    02 Kasım 2025 - 22:32 Beğen
  • Robin @robin

    Bende dün klavye aldım kargo yarın teslim edecek umarım ☺️ Almayı düşündüğünüz klavye var mı ?

    02 Kasım 2025 - 22:25 Beğen
  • Robin @robin

    @loop O zaman iyiymiş. ben açık olması gerekiyor sanıyordum teşekkür ederim

    28 Ekim 2025 - 02:25 Beğen
  • Robin @robin

    Deprem uyarı ayarını açtıktan sonra gps açık kalması gerekiyor sanırım. gps kapalıysa bildirim gelmiyor olabilir

    28 Ekim 2025 - 01:04 Beğen
  • Robin @robin

    Başınız sağolsun.

    25 Ekim 2025 - 20:42 Beğen 1
  • Robin @robin

    @anil_ Anladım teşekkürler 🙂

    12 Ekim 2025 - 22:11 Beğen 1
  • Robin @robin

    @robin .

    12 Ekim 2025 - 21:34 Beğen
  • Robin @robin

    @alicanmd Hayır aynı değil. Bende MSI Mag Coreliquid 360R V2 360 Mm Soğutucusu var. Bu bozulursa NZXT almayı istiyorum 🙂 Kasa NZXT H9 Elite var. Pompa için resimde 4301 rpm yazıyor

    12 Ekim 2025 - 21:33 Beğen
  • Robin @robin

    Pompa 2752 rpm yazıyor bu normal mi ? Benim şu an 4285 RPM yazıyor

    12 Ekim 2025 - 16:13 Beğen
  • Robin @robin

    @ozgurg Detaylı açıklama için çok teşekkür ederim 🙂

    12 Temmuz 2025 - 15:00 Beğen 1
  • Robin @robin

    Astro hakkında ne düşünüyorsunuz? Neden Vue > Astro ? Astroyu denemedim o yüzden öğrenmek için soruyorum 🙂 Ayrıca elinize sağlık 🙂

    12 Temmuz 2025 - 14:53 Beğen 1
  • Robin @robin

    @hakan86 Açık kaynak olunca her şey güvenli, her şey temiz zannediliyor sanırım 🙂 Mesela en son yaşanan xz backdoor olayında olduğu gibi her şeye hemen güvenmemek lazım 🙂

    Bende reklam engelleyicisi olan tarayıcı denerken Brave in reklam engelleyicisini, Vivaldiden daha düzgün ve hızlı çalışmasını sevmiştim. Vivaldi daha hantal ve buglu gibi geldi. Yeni gizli pencere aç dediğinde, sekme kapatıp açarken vs saatler sonra tepki veriyor.
    Şu an en son Chromium + Vivaldi + Mozilla Thunderbird (Vivaldi Mail e geçmeyi düşünüyorum ve deniyorum ama karar veremedim henüz 🙂 ) kullanıyorum. Ama hala çözüm arıyorum 🙂

    Opera önceden Arch Linux repolarında vardı ama artık kaldırıldı. Brave de Arch Linux repolarında bulunmuyor. Sırf Brave i otomatik kurmak için githubtan ilgili tar.gz dosyasını indirip otomatik kurulum yapan bash script yapmıştım 🙂

    08 Haziran 2025 - 13:50 Beğen 1
  • Durum (0)
  • Yorum (277)
  • Takipçi (57)
  • Takip edilen (59)
  • Favori (16)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Samsung Galaxy Watch 4 İncelemesi

8

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Bluelight Mini USB Fan

19

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum