@ozgurg Yedek parçaları nereden alabiliyoruz?
Bende bunlara ve bunun HE olan manyetik olanlara çok bakmıştım sonra riske girmeyeyim diyip gidip SteelSeries Apex Pro Gen3 almıştım. Webten ayarlanması, hot swap vs çok güzel bir klavye gibi görünüyor hala merak ediyorum
https://www.keychron.com/collections/keychron-he-keyboards
@whthexcame
Neden normal Nova 1 e bakmıyorsunuz ? 🙂
Karşılaştırması
https://www.youtube.com/watch?v=pZQTZBfYdi0
Nova 1 Steel Series GG yazılımında görünmüyor sanırım. Nova 3 yazılımdan kontrol edilebiliyor
@whthexcame
Dediğim yazılım bu. Steel Series kulaklık olmasa bile kullanmakta fayda var 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=HYvGI0sNhsg
https://www.youtube.com/watch?v=RD4eXKEw4Lg
@whthexcame P ve X olanlar Playstation ve Xbox diye ayrılıyor sanırım. Nova 1 yerine Nova 3 daha iyi diye biliyorum. Nova 3 ün mikrofonu Nova 7 veya 5 den de iyiydi sanırım. garip bir ayrım var aralarında. Mağazaya gidip test edip öyle almakta fayda var. Belki size uygun olmayabilir denemekte fayda var 🙂
Bir süredir Steel Series kullanıyorum. İlk olarak Arctics 1 ile başladım. Sonrasında Nova 3 e geçtim. Hala Nova 3 kullanıyorum. Öncelikle sünger konusunda ikisinin arasında Arctics 1 daha az sıkıyordu. Nova 3 biraz daha fazla sıkıyor ve üst kısmındaki kafa bandı daha sert. Uzun kullanımda biraz başın üst kısmında ağrı yapabiliyor.
Avantajlar
- Nova 3 ün kablosu biraz zarar görmüştü geçen Ugreen Type-C kablo aldım ve sorun yok kulaklık çalışmaya devam ediyor 🙂 Daha önceden defalarca kablosu zarar gördüğünde ve temassızlık yapmaya başladığında bir sürü kulaklık çöp olmuştu. Nova 3 de böyle bir sorun yok. Diğer novalar da benzer sanırım. Kablosuz kulaklık sevmiyorum 🙂
- Steel Series GG yazılımı <3 İlk olarak Virtual Surround özelliğine bayılıyorum. Sırf bu özellik için bile bu yazılımı kullanmaya değer. Bir süre önce Razer Deathadder v3 mouse aldım. Sonrasında öğrendim ki Razer Synapse içerisinde firmware güncelleme olmuyormuş. Sitesinden indirdim ama kuramadı. Usb tak çıkart yapmadığım için olabilir belki. Geçen gün Steel Series Apex pro gen 3 (Apex 3 den geçtim) klavye aldım direkt aynı program firmware güncellemesi yaptı 🙂
- Dezavantajlar
- Steel Series GG yazılım Linuxta bulunmuyor. Bu yüzden Virtual Surround özelliği için windows ta olmak gerekiyor 🙁
- Fiyat pahalı olabilir. Logitech veya başka bir markanın daha uygun kulaklığı mutlaka vardır
Işıklandırma için usb çok iyi denk gelmiş 🙂 Bende Steelseries apex 3 vardı. Yaklaşık 3 yıl olmuş. Artık tuşlara zor basıyor gibi geliyor. Suya dayanıklı, toz vs olursa temizlerim diye almıştım. Dün Steelseries apex pro gen 3 aldım. Bakalım o ne kadar dayanacak
@sawgent Direkt amazon satıcısı olsa iyi olurmuş.
Bunu gördüm ürün nasıl bilmiyorum
https://www.amazon.com.tr/Logitech-Gelişmiş-Aydınlatmalı-Boyutlu-Kablosuz/dp/B07W6JN5BK
Bende dün klavye aldım kargo yarın teslim edecek umarım ☺️ Almayı düşündüğünüz klavye var mı ?
Deprem uyarı ayarını açtıktan sonra gps açık kalması gerekiyor sanırım. gps kapalıysa bildirim gelmiyor olabilir
@alicanmd Hayır aynı değil. Bende MSI Mag Coreliquid 360R V2 360 Mm Soğutucusu var. Bu bozulursa NZXT almayı istiyorum 🙂 Kasa NZXT H9 Elite var. Pompa için resimde 4301 rpm yazıyor

Astro hakkında ne düşünüyorsunuz? Neden Vue > Astro ? Astroyu denemedim o yüzden öğrenmek için soruyorum 🙂 Ayrıca elinize sağlık 🙂
@hakan86 Açık kaynak olunca her şey güvenli, her şey temiz zannediliyor sanırım 🙂 Mesela en son yaşanan xz backdoor olayında olduğu gibi her şeye hemen güvenmemek lazım 🙂
Bende reklam engelleyicisi olan tarayıcı denerken Brave in reklam engelleyicisini, Vivaldiden daha düzgün ve hızlı çalışmasını sevmiştim. Vivaldi daha hantal ve buglu gibi geldi. Yeni gizli pencere aç dediğinde, sekme kapatıp açarken vs saatler sonra tepki veriyor.
Şu an en son Chromium + Vivaldi + Mozilla Thunderbird (Vivaldi Mail e geçmeyi düşünüyorum ve deniyorum ama karar veremedim henüz 🙂 ) kullanıyorum. Ama hala çözüm arıyorum 🙂
Opera önceden Arch Linux repolarında vardı ama artık kaldırıldı. Brave de Arch Linux repolarında bulunmuyor. Sırf Brave i otomatik kurmak için githubtan ilgili tar.gz dosyasını indirip otomatik kurulum yapan bash script yapmıştım 🙂
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@ozgurg kendi sitesinde gördüm de buraya gelmez sandım o yüzden sordum