Keenetic modemim de aniden kopma,hat zayıflaması ve ping sorunu yaşıyorum. Hat değerlerim fena değil ve 50-70 arasi hız almaktayım. Sorun neyden kaynaklı bir turlu cozemedim. Hat değerlerim bu şekilde gözüküyor ana sayfada çıkan.
Gürültü seviyesi
1.6 / 27.9 dB
Sinyal gücü seviyesi
13.1 / 8.4 dBm
Sinyal zayıflaması
3.7 / 0.1 dB
#keenetic
Bu
Download SNR'de bir problem var sizin.1.6 aşırı düşük.
Tesisat ile alakalı bir problem olabilir bu.
Yalniz Teknoseyir forumda bir arkadas ayar paylasmisti onu yapmıştım.
@revenge
Buyur hocam.
Hocam sizin ayarlarinizi yaptim net hizim yukselmisti suan ise hat degerlerim bu sekilde anlik kopma oluyor wifi bagli olsa bile ve ping girip cikiyor sebepsiz ne yapmaliyim