Keenetic modemim de aniden kopma,hat zayıflaması ve ping sorunu yaşıyorum. Hat değerlerim fena değil ve 50-70 arasi hız almaktayım. Sorun neyden kaynaklı bir turlu cozemedim. Hat değerlerim bu şekilde gözüküyor ana sayfada çıkan.
Gürültü seviyesi
1.6 / 27.9 dB
Sinyal gücü seviyesi
13.1 / 8.4 dBm
Sinyal zayıflaması
3.7 / 0.1 dB
#keenetic
Kablonun ek yerlerinde temassızlık olması yüksek. Varsa öyle bi ek yer yenilemenizi tavsiye ederim
Eğer orada yazdığınız değerler doğruysa sizin altyapı maltyapı kalmamış ölmüş hocam.Download'da 1.6db SNR nedir? Çok kötü bu değer.
Siz arayüzün fotoğrafını atar mısınız birde değerleri gösteren kısmın?
Bu
Download SNR'de bir problem var sizin.1.6 aşırı düşük.
Tesisat ile alakalı bir problem olabilir bu.
Yalniz Teknoseyir forumda bir arkadas ayar paylasmisti onu yapmıştım.
@revenge
Buyur hocam.
Hocam sizin ayarlarinizi yaptim net hizim yukselmisti suan ise hat degerlerim bu sekilde anlik kopma oluyor wifi bagli olsa bile ve ping girip cikiyor sebepsiz ne yapmaliyim