@revenge
Hocam bu wifi ayarlarinda kanal numarasi ve 20/40mhz ayarlari var onlar kac olmali ve telegram grubunuza gelebiliriyim?
hocam xz1 kamerası iyi deniliyor ama pil performansı olarak yetersiz kaldığı söyleniyor ayrıca kaba bir yapısı var o yönde pek hoşuma gitmiyor.
Şuan zaten htc one m8 kullanıcısıyım zamanın fovori telefonuydu hakkını verdi şuan ki telefonlar hakkında bilgim yok Htc olarak.
İlginiz için teşekkür ederim fiyat performans olarak mi6 çok önerilmekte. Xz1 modeline kıyasla da baya önde duruyor bu yüzden çok tercih edilmesinden dolayı da xiaomi modeli var aklımda. Fakat bir yandan yaz gelmesinden dolayı tercihlerim artabilir mi diye düşünmekteyim beklememin bir anlamı olur mu 1 ay daha?
Hocam tercih ettiğim marka yok stabilir olması benim için yeterli uzun ömürlü bir telefon olmalı ve kamerası fena olmasın bu kadarı kafi.
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hocam sizin ayarlarinizi yaptim net hizim yukselmisti suan ise hat degerlerim bu sekilde anlik kopma oluyor wifi bagli olsa bile ve ping girip cikiyor sebepsiz ne yapmaliyim