2.000 Tl bütçem var arkadaşlar telefon alacağım. Benim için önemli olan stabil olması ve kamerası kötü olmaması. Pilde zaten bir günü çoğu telefon rahat çıkarıyor. Bu fiyat aralığında ne önerirsiniz?
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kardeşime samsung note fan edition aldım 2150 tl ye gayet memnun 😊
12 sene önce paradan sıfırlar atıldı. Tercih ettiğiniz bir marka var mı?
üstüne 100tl daha koy xz1 al.
kafan rahat olsun xiaomi, nokia falan kafan karışmasın 🙂
Hocam tercih ettiğim marka yok stabilir olması benim için yeterli uzun ömürlü bir telefon olmalı ve kamerası fena olmasın bu kadarı kafi.
İkinci el iPhone 7 yada Sony XZ1
"stabil" hmmm.
iPhone SE 👍
kamera da diyor.
Hesap makinesi ile çekilmiş selfieler istemeyiz 🙂
@aaxoy "Stabil" kelimesi kilit nokta orada. Stabil geçen bir durumda Apple hariç telefon öneremem. 2000 liraya SE oluyor.
Hem kamera kötü olmasın demiş. İyi olsun dememiş.
Ama dediğim gibi stabil vurucu kelime. En sevdiğim.
Note fan edition'ı bir düşünün bence.
Stabilir derken yani uzun ömürlü destekli olması
Xiaomi mi6 alabilirsin. Şahsen mi5 kullanıyorum. Android 6 ile geldi şu an 7de 8. sürümü de global betada şu an yakında o da gelir.
İlginiz için teşekkür ederim fiyat performans olarak mi6 çok önerilmekte. Xz1 modeline kıyasla da baya önde duruyor bu yüzden çok tercih edilmesinden dolayı da xiaomi modeli var aklımda. Fakat bir yandan yaz gelmesinden dolayı tercihlerim artabilir mi diye düşünmekteyim beklememin bir anlamı olur mu 1 ay daha?
HTC bak diyeceğim ama bu aralar kullanıcılar pek önermiyor.
Şuan zaten htc one m8 kullanıcısıyım zamanın fovori telefonuydu hakkını verdi şuan ki telefonlar hakkında bilgim yok Htc olarak.
Desire 828 kullanıcısıyım telefon güzel iş görüyor ama 3 kez servise uğradı.
Mi6 XZ1 S7 Edge
hocam xz1 kamerası iyi deniliyor ama pil performansı olarak yetersiz kaldığı söyleniyor ayrıca kaba bir yapısı var o yönde pek hoşuma gitmiyor.
Eğer günde 2 saat oyun oynamazsan sabah evden çıkıp akşam eve gelinceye kadar yeter bir performansı var. Bazı 3000mah pilli telefonlardan daha verimli bir kullanımı var