Raspberry Pi 2'ye yazılımlarla #NVIDIA'nın Shield'ı gibi gösterip, GameStream özelliğini çalıştırmışlar. #RaspberryPi2
http://shield.nvidia.com/game-stream
Raspberry Pi 2'ye yazılımlarla #NVIDIA'nın Shield'ı gibi gösterip, GameStream özelliğini çalıştırmışlar. #RaspberryPi2
http://shield.nvidia.com/game-stream
Editörümüz Salih Çelen ile trenlerden sonra bu kez uçak yolu ile seyahat konusunu işliyoruz.
Salih Çelen'le yurt dışında başınıza gelecek potansiyel belaları gerçek örnekler üzerinden konuşuyoruz.
Asıl soruna değinilmemiş.Örneğin; Yurtdışında karakola düşmek 🙂 .Yıl 2010 Yer NewYork ufak bi kavgadan dolayı 2 gün içerde kalmış biri olarak orada turistlere karşı böyle bi sorun var.Allahtan konsoloslukta çalışan bi arkadaşım olduğundan paçayı zor kurtardım.
Salih Bey'e çok teşekkür ediyorum verdiği bilgiler için. Ancak örnekler hep Avrupadan. Asyayı gezen bir arkadaşı da konuk ederseniz daha ilginç bilgiler verebilir.
@enolism yakında cok tanınmış Asya'nın yanında Dünya üzerine tecrübesi olmuş bir konuk gelecek o zaman sorularınızın cevaplarını verebileceğiz büyük ihtimalle.
Biraz geç gördüm ama, Selanik'teki maceradan çıkarılacak esas ders nedir?
Demekki Üsküp/Skopje plakalı araçla ırkçı Altın Şafak'ın şov yaptığı Selanik'e gitmiyormuşuz 🙂
@zuburnik araç ne olursa olsun paralı kapalı otoparka bırakmanın gerekliliğini gördüm daha cok 😀
#yurddışıkonuşma Yakın bir arkadaşım Azerbaycan'a gidecek Azerbaycan'dan Türkiyeyi araması gerekecek buradan götüreceği hat vodafone, vodafonu aradığımda azerbaycan ile anlaşmalı değillermiş Avrupa ülkelerinde kendi dakikalarımı filan kullanabiliyorum fakat Azerbaycan'da kullanmıyorum. Ne yapmalıyım?
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.


@salihcln Haklısın. Ben hiç uçmadım ama bir kaç akrabama aldım ve dediğiniz gibi bir durum ortaya çıktı. 1 yıl önceden bilet almak konusunda dediğiniz gibi uygun fiyat oluyor ama gel gör ki o da aklıma bir iki skeci ve bir filmi getiriyor. 1 yıl önceden bilet alıp sonrasında otobüs misali ayakta gitmek te var. Şunun gibi olabilir mesela. 😀
http://youtu.be/fHqiQFGcJf8?t=1m5s
Tam mekanına düşmüşler yalnız komedi.:D
Hayırlı olsun diyelim @salihcln.:) Herhalde hayatımın geri kalanında dahi yapacağım bir şey değil ama yine de izlenilesi videolar.:) Ucuz işte de bir risk var yani hemde hiç tahmin edilemeyecek şekillerde..:)
@teknobeygir Birşey değil her zaman buralardayım 😀
Bakıyorum da sürekli yersiz eleştiriler yapılıyor. Daha iyisini yapabilen varsa lütfen çıksın yapsın.