kusura bakmayin simdi okuyunca gordum biraz agresif yazdigimi. idefix geciktigi icin hatali ona soz yok, yogunluk vs kendince sebepleri vardir tabi. anlayabileceginiz uzere bu firmalar alternatifsiz gibi bir sey bu yuzden sorun yasatsalar bile musteri memnuniyeti onlarin rakamlarini etkileyemiyor maalesef, ben ne kadar bir firmadan nefret etsemde, misal yurtici, tchibo gibi yerlerden alisveris yaparken kullanmak zorunda birakiliyorum
uzatmayalim, saglik olsun
buyuk olasilikla amazon gibi bir sirketin piyasayi domine etme potansiyelini gorup boyle bir karar aldilar. amazon'da memnuniyet %100, politikalari bu zaten, ucretiz kargo, ucuz fiyat, makanin verdigi guven vs. turk sirketleri ise yine mafyacilik oynayip kendi pazarinda tek dagitici olma pesinde ki bunlarin verdigi rusveti yiyen anasi guzel koyden gelmis burokratlarin bir eseridir bu
ayni sey uber icinde gecerli