Uyduruk olan cihaz ne? Merak ettim 😀
3 haftadır türkcel den Vodafone a geçtim. tam bir facia. lokasyon:Çağlayan-Kağıthane.

@gamsizm ben beğendim, Instagramda kolunuzda görünce bugün aldım. çok şık bir saat
Ben de uzun zamandır atm'den kartla para çektiğimi hatırlamıyorum. Sırada iken zaten her şeyi telefondan aldığım için atm önündeki işim de çok kısa sürüyor. Kimseyi de bekletmemiş oluyorum.(Para çekerken her menüyü, yazıyı okuyanlar, fiş alıp atm önünde okuyanlar... aghhhh)
@flanqus Philip's in ürününe aldım via collection. Tam modelini hatırlamıyorum
Temizlemesi çok zahmetli. Ama ben her cumartesi sabahı kullanıyorum 1 yıldır ✌️
Asgari ücret yatırıp maaştan geri alan iş veren sayısında patlama olacak
Mart-Ekim arası değişim 70 den 156'ya çıkmış. Kasım için beklentim 200 üstü. Benim asıl korkum doğalgaz. Heyecanla bekliyorum
Aynen, hatta chrome bildirimi gelip de youtube'da göremeyince plus içerik filan sandım. Meğerse tarih 20 kasım imiş.
Yıllardır kendisi ile yarisanlari artık daha iyi anlamıştır, ***** idiot max. Aaa idiot olduğu için anlamaz mi
9/19/19 kadar geçerli 100gb verdi. Lg g4. Telefonu ilk aldığımda da vermişti bunu sonra süresi doldu. Şimdi yine verdi ✌️
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
akademik makaleleri müthiş