• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

OzanOz
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • OzanOz @ozanoz

    @pope hocam veterinerlere güvensizlik konusunda ben de aynı şekilde güvensizdim ancak bu görüş reçeteli mama dışında mama satmayan bir hayvan hastanesinde bağlı çalışan bir veterinerden geldiği için bir nebze daha güvenebildim

    05 Şubat 2022 - 20:05 Beğen 1
  • OzanOz @ozanoz

    Hocam benim kediye 3 yıl kadar N&D mama verdim en iyisi diye, daha sonra yüksek lisansını kedilerde beslenme üzerine yapmış bir veteriner yüksek protein oranından ötürü Acana Orijen gibi mamaların sürekli dışarı çıkanlarda kullanılabileceğini, N&D nin ise zannetiğimizin aksine orta segmentte bir mama olduğunu belirtmişti. Bunların yerine Hill's, Royal Canin ve ProPlan markalarının sağlık açısınıdan verilebilecek en iyi markaların olduğunu söylediğinde çok şaşırdım. Fiyatları da bahsettiğiniz markalara göre ucuz olduğu için bunları denemenizi tavsiye ederim

    04 Şubat 2022 - 22:58 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    Hocam yine çok güzel bir yazı, kalemine sağlık.
    Özellikle dik duran kalemliğin varlığından haberdar değildim. Kütüphanede çalışırken organize olabilmek için faydalı olacağını düşünüyorum. Teşekkürler.

    03 Eylül 2021 - 08:31 Beğen 1
  • OzanOz @ozanoz

    Başınız sağ olsun. Turkcell aboneliğiniz varsa Bip üzerinden de fax gönderebilirsiniz.
    https://m.turkcell.com.tr/servisler/akilli-faks

    13 Ağustos 2021 - 10:04 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    @umtk Anladım ben hepsiburada 3. kişi satıcılarla ilgili bir indirim zannetmiştim, teşekkür ederim.

    17 Temmuz 2021 - 17:47 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    @umtk hocam ben de bir mouse bakıyordum ancak ben de ilk 50 liralık indirim görünmüyor. Anlaşmalı oldukları kişilerin indirim kodu kampanyaları dediğiniz indirimi nasıl aldınız?

    17 Temmuz 2021 - 17:37 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    Uygulama üzerinden bahşiş eklerken o bahşişin kuryenin eline geçip geçmediğini teyit etmekte fayda var diye düşünüyorum. Ben de bahşişi covid sebebiyle o şekilde veriyordum ancak iki kuryeye durumu belirttiğimde kendilerine verilmediğini söyleyince elden vermeye devam ettim.

    27 Haziran 2021 - 12:51 Beğen 1
  • OzanOz @ozanoz

    O zaman Ozan beyi haberdar etmek için etiketliyorum. @asaltek

    26 Eylül 2020 - 13:00 Beğen 1
  • OzanOz @ozanoz

    @bilendenaldestek İlginiz için teşekkür ederim, iyi çalışmalar

    05 Ağustos 2019 - 11:20 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    @bilendenaldestek Merhaba
    Kusura bakmayın, ramlerin fotoğrafını ancak çekebildim.

    03 Ağustos 2019 - 14:20 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    Monitör elime ulaştı. @ufkabakan hocam paketlemeyi çok iyi yapmış ve monitörü tertemiz kullanmış. Şöyle de bir fotoğrafı aşağıya bırakayım

    01 Ağustos 2019 - 20:33 Beğen 2
  • OzanOz @ozanoz

    Hocam tavsiyeniz için teşekkür ederim. SSDyi önceden takmıştım 250ssd + 1TB HDD olarak kullanıyorum

    01 Ağustos 2019 - 20:30 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    Yazıda yanlış belirtmişim, 2 adet 4 gb ram var şu an. Şu an pc yanımda değil ilk fırsatta ram kodlarını buraya yazacağım.
    Yalnız 2 adet 8 gb alabilmem için bütçemi zorlamam gerekiyor. Onun yerine sadece birini değiştirip 8+4 gb olarak ramleri kullanamaz mıyım, kullanabiliyorsam da ne gibi bi dezavantajı olur?

    01 Ağustos 2019 - 20:29 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    Hocam monitör için mail attım

    26 Temmuz 2019 - 20:06 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    Hocam, @mustafakaya almaz ise talibim ben de

    23 Mart 2019 - 17:32 Beğen 1
  • OzanOz @ozanoz

    Satır aralarıyla çok daha okunaklı hale gelmiş, eline sağlık @umtk hocam

    21 Ocak 2019 - 00:58 Beğen
  • OzanOz @ozanoz

    İncelemelerinizi okuyup pentel graph1000 pro aldım arkadaşımla, çok da memnun kaldık. Teşekkürler, kaleminize sağlık🙂

    04 Ocak 2019 - 00:14 Beğen 1
  • OzanOz @ozanoz

    Ya her seferinde aklımdan çıkıyo salıları olduğu, her seferinde de şu resmi görünce mutlu oluyorum. Teşekkürler @hkellecioglu @can ve de kamera arkasındaki emekçi arkadaşlar

    14 Kasım 2018 - 00:17 Beğen 2
  • OzanOz @ozanoz

    Bölümü izlemeden ben bi hoş geldinizi diyeyim🙂

    18 Ekim 2018 - 00:11 Beğen 5
  • OzanOz @ozanoz

    Başta operatörden zannettim ama vlc player da oynuyordu, varsayılan olarak vlc player ayarlı

    01 Ekim 2018 - 02:06 Beğen
  • Durum (11)
  • Yorum (42)
  • Takipçi (46)
  • Takip edilen (48)
  • Favori (46)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Mirc Chat Sohbet

12

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum