@ugury hocam Ghost of Tsushima videonuz çok başarılıydı. İnceleme demeye dilim varmıyor çünkü biraz belgesel biraz destan anlatımı tadında bildiğimiz oyun incelemelerinden farklı, daha önce görmediğimiz bir konseptti. Her ne kadar yakın gelecekte oyunu oynayamayacak olsam da keyifle izledim. Bu bağlamda hem marifetin iltifata tabi olduğunu düşündüğüm hem de size teşekkür edebilmek için İsmail Ozan İzci'nin yaptığı Ghost of Tsushima madalyonundan size hediye etmek isterim. Tabi sizin için de uygunsa. Teşekkürler, selamlar.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Merhabalar. Öncelikle sözleriniz beni çok mutlu etti. Bu cümleler bile yeterli benim için. Üretime, bilinçlenmeye değer veren sizleri gördükçe benzeri ve daha güzel işleri yapmak için gerekli motivasyonu ediniyoruz. Hediyenize gelecek olursak. Kabul etmemem lazım ancak hediyeleşmek güzel. Samimi duygularınızla düşüncelerinizi dile getirdiğiniz için teşekkür ederim. Hediyeniz için de ayrıca teşekkür ederim.
Buradan konuşabiliriz dilerseniz; nuguryurtsever[at]gmail.com
O zaman Ozan beyi haberdar etmek için etiketliyorum. @asaltek
Hediyeniz gönderilmiştir.