Arkadaşlar merhaba,

Bir tıras makinesi almak istiyorum fakat belirli sorular var kafamda bunlar hakkında yardım rica ediyorum sizlerden

ilk sorum döner başlıklımı olmalıyım phlips gibi yoksa braun mu almalıyım 3 elek tipi?

ikinci sorum yıllardır jilet kullanıyorum fakat artık her gün tıras olmaktan sıkıldığım için bu makineyi almak istiyorum fakat kıl dönmesi gibi sorunlar yasarmıyım?

üçüncü sorum bu makineler sıfır tıras yapabiliyor deniliyor satıcılar tarafından ama yorumlarda okuduğum jilet kadar olmuyor yazılmış, ne kadar bir tıras performansı oluyor bu cihazlarda yani sıfıra yakın mı yoksa daha kötümü?

dördüncu sorum bu cihazların fiyatlarıda cok değişken braun 100TL de var 500TL de philips keza 100TL de var 1000TL de alırken iyi bir şey almak istiyorum o yüzden önerileriniz nedir?

Şimdiden Teşekkürler

#akış
#TeknoYardım
#KonuDışı
#teknikkonu

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bir arkadaşımın benim fikir üretemediğim bir sorunu var bu konuda yardım edebilirmisiniz?Konu özetle su''bilgisayar kasasının metal bi yerine elimle yada çıplak ayakla dokunduğum zaman mikrofondan gelen cızırtı(manyetik bir ses geliyor arakdaşlar cızırtı derken böle manyetik bir alandaymışcasına ses geliyor) kesiliyor. elimi ayağımı çekince yine çıkıyor o ses.''
#akış
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 10
  • Orcun @orcun

    Akım koruma sadece yüksek akımdan korur toprak hattı yoksa extra koruma sağlamaz ups vs. gibi çözümlerde olmaz.
    Topraklama yoksa topraklama şart. Topraklama varsa ancak o ses içinde bazen dandik anakartlarda şöyle oluyor. Pc yük halindeyken yada boştayken böyle vınlama sesi gelir yada cikcikcik diye dipden sesler falan viyaklama gibi bunlar oluyorsa anakarttan onboard ses alınıyorsa yani çözüm harici ses kartı da olabilir. Ama topraklama yoksa birde kasaya tüylü kıllı eliniz kolunuz ile deneyin bakalım çarpıyor mu ? hani dediğim gibi topraklama çok önemlidir.

  • RoadRunneR @ogz

    @orcun hocam çarpma sorunu yok, fakat dediğiniz gibi ses cıkısıda yok kişinin sesi cok derinden gelirken sesi bastıran manyetik bir ses oluyor tam nasıl tarif edilir acıkcası onuda bilemedim ama topraklama için ne yapılabilir o konudada bir öneridede bulunursanız sevinirim

    • Orcun @orcun

      @ogz Birde şöyle deneyebilirseniz deneyin. Kasa içinden anakartı çıkartıp plastik bir yüzeyde deneyin. Harici toplayın yani açıkta falan bakalım o zaman ses nasıl oluyor ? tabi birde kasa'dan ses çıkışı değilde anakarttan direkt alınıyor değil mi ?
      Topraklama içinde ev müstakilse toprağa bakır parça dikiliyor oradan çekiliyor apartmansa biraz daha zordur. Çok eski apartman değilse 40-50 yıllık falan genelde topraklama oluyor. Ancak genede elektrikçi çağırtıp baktırtmak lazım.

  • kurtcuk @kurtcuk

    @orcun @ogz bu tip garip kasa sorunlarının anakartın arka kısmının kasaya temas etmesi ile oluşabileceğine dair bir şey okumuştum. yani anakart tepsisine iyi oturmamış olabilir tabi bu çok çok düşük bir ihtimal ama denemeye değer.

    • alipektas @alipektas

      Yere düşüp, kasasının çokça vidası çıkan bir Casper bilgisayarda gelmişti benim de başıma böyle bir olay. Ben de bir de kasa sanki mikrofonmuş gibi davranıyordu, kulaklığı takınca tırnaklarımla bilgisayara vurduğumda kulaklıktan tık tık sesleri geliyordu, anakartı kasaya oturtup vidalayınca düzelmişti.

  • Deniz Etkin @denizetkin

    Arkadaşınızın ayağından kasaya kablo bağlayın. Ses sorunu çözülmüş olur. 🙂

Arkadaşlar elimde Logitech g230 kulaklık bulunmakta ve birkaç sıkıntım var bu konuda ilk olarak skyptan arkadaşlarımla konusma sırasında herhangi bir video izlediğimde karşı taraf benim izlediğim video sesini direk duymakta bunu bir türlü engelleyemedim ikinci olarakta cok yogun bir uğultu sesi gidiyor karsıdaki kişiye öikrofona hızlı bir sekilde üflediğimde bu arka ses gidiyor bunlarıla ilgili yardım edebilicek birisi varsa cok memnun olurum. Ek olarak harici bir ses kartrım bulunmamakta anakartın kendi ses cıkısını kullanmaktayım
#akış
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • RoadRunneR @ogz

    bilgisayarımın arka girişinden kulaklığımı bagladığım zaman dısardan gelen uğultu sesi dursada ben video izlerken ses arkadaşlarıma gitmemekte.Bunun nedeni nedir önportumda sıkıntımı var ? @gordonfreeman

Arkadaşım Laptop' ını satmak istiyor ve bana da bir fiyat önerisinde bulunmam için özelliklerini söyledi fakat ben 2. el piyasasından çok anlamadığım için buraya yazmak istedim acaba aşağıda yazdığım Laptop için fiyat önerisinde bulunur musunuz ?

MONSTER® ABRA A5 V1.1.2
15.6"
16 gb ram
kingston hyper seriies ssd 128 gb
1tb hardisk
İntel R core(TM) i7-4710Mq Cpu:2.5 Ghz
#TeknoYardım
#akış
#ikinciel

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

FIFA 16 'yı 124TL gibi bir fiyata Pc için buldum fakat sadece oyun var bu fiyata dahil olan,Benim istediğim hem paketleri olsun hemde oyun dahil olsun ama Fiyatıda cok ucuk kacık olmasın:) bu konuda site önerebilecek biri var mı acaba?(PS4'üm yok opndan PS'e alın demeyin:))

BeğenFavori PaylaşYorum yap