Levent Abinin parmağına ne olmuş ya? Geçmiş olsun.
Küçük bir ayrıntı gözüme çarptı. Polislerin ve suçluların para için kapıştığı modda, polis tarafından biri para bıraktığı zaman "recover money as evidence" (22.28) diyor. Tam sürümünde bir konu ekleyip, aslında polisler çalmıyorlar, kanıt için topluyorlar gibi bir saçmalık gelmese bari.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Togg kapı sesi var mı acaba?