• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

mhozcan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 07.06.2014
  • mhozcan @mhozcan

    @arandur cok ilginc bi sekilde burda ikinci el makinelere ve lenslere yüksek fiyat cekiyorlar. Sony 6500 sifiri yaklasik 1000 euro. Asagidaki ikinci eli objectif ile 970 euro istiyor. genel anlamda ikinci ellerde dikkat ettigim gövde parasina gövde+objectif alabiliyorum.

    oy üzden ikinci el sacma geliyor. sonucta ikinci el riskli.

    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/sony-alpha-6500-inkl-50mm-sony-objektiv/1175677645-245-4877

    05 Ağustos 2019 - 12:28 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    @arandur yani portre icin düzgün orta halli bir makine icin 1000 euro nun üstüne cikmam lazim. dogru mu anladim.

    05 Ağustos 2019 - 11:52 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    Önere bilecegin bi kac model var mi? Objektif ile önerirsen cok sevinirim.

    05 Ağustos 2019 - 09:59 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    sen bilgili bir kardese benziyorsun, bana bi iki makine önerir misin? mesela a6000 dedin bununla birlikte portre ve uzak cekimici icin objektifler önere bilir misin maks bütcem 600-650.

    05 Ağustos 2019 - 09:53 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    Cok güzel, fakat gercekten pahalı. Alternatif aydınlatma yöntemleri ilgili bi video yapsanız güzel olurdu murat bey.

    24 Ocak 2017 - 03:15 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    yoo uyumadik bekliyorduk, yoksa video gecicek diye yazarsin sen.

    13 Ekim 2016 - 01:44 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    yanlis bilgi var hizlar %50 dusmeyecek, akk den sonra %50 artacak buda 4.5mbit yapar.

    10 Eylül 2016 - 00:30 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    baktim sen yoksun

    12 Ağustos 2016 - 23:00 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    Murat bey levet abi tsortlerinini nerden aliyor biliyor musunuz?

    21 Haziran 2016 - 01:23 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    ben kaldirdim enderde olsa bazi siteler hala flash istiyor. onlarida hemen terk ediyorum. html5 kullaniliyor zaten bir co ksite

    18 Haziran 2016 - 02:04 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    @john_doe (: pardon ya ben anlamamisim

    18 Haziran 2016 - 02:02 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    arama motoru scripti yanilmiyorum birakta o olsun, sitenin anlatmak istedigi sey farkli, onun icin paylastim. su aciklama satiri önemli
    yes, I know...wanna fight about it? "-->"

    18 Haziran 2016 - 01:58 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    evet iste bu 1saat 30dk

    18 Haziran 2016 - 00:53 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    gündem cok kisa

    04 Haziran 2016 - 00:54 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    @pauselife on numara, yada kimi icin cekirdek parasi

    29 Mayıs 2016 - 05:14 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    al bendende o kadar

    04 Mayıs 2016 - 02:59 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    Can Akbulut´un ATS incelemesinden sonra dünya yuvarlak dese süpheyle bakarim. Herkez yerden yere vurdu, sirf mualif olmak icin harika olmus dedi. Saka maka biz bi oyun, ürün alacagimiz zaman ciddi ciddi Teknoseyir`in tavsiyelerini önemsiyoruz. Bence schiftdelete ekibinde olmak sayin Akbulut`a cok yakisir.

    ekleme:
    ETS nın skin giydirilmis, garfiklerinde en ufak iyilestirme olmayan, arac cesiti olmayan, cok cok daha kucuk harita sahibi oyununa harika demis bir kisidir. Levent Pekcan güzel söyledi o hafta "buyuk bi hayal kirikligi ile geldi oyun". sirf muhalif olmak icin harika dedigi yetmiyormus gibi, gereksiz fasit bilmem ne yorumu yapiyor. Git sacmalamayi arka bahcende yap. Tekno seyir`e yakismayan yorumlarin ve reaksiyonlarin var. elestiri kaldiramiyorsan halka acik bi yayin yapmak nasil bi anlayistir. Evet eger biseyin hakiyla artisini eksisini soylemiyorsan suclusundur. Sirf videolarindan belli, sirf killik olsun diye dusunce belirtilecek yer degil. Dukkan dukkan gezip 20 Euro`ya mal oldun feda olsun diyecegimde diyemiyorum cunku yeni cikardiklari oyun bilmem kac yil önce cikardiklari ETS2 DEN KÖTÜ arti hic birseyi yok. 50 kisi oyunun eksiklerini soylerken sen HARIKAAAAA demen dusunce farki degil, kisilik bozukluguna delalettir.

    20 Nisan 2016 - 01:55 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    bu ilk yorum BANA aittir BANA ... SADECE BANA ... BİRİNCİ BENİM .. katkılarından dolayı @rugudesign teşekürleri borc bilirim....

    16 Nisan 2016 - 00:54 Beğen 1
  • mhozcan @mhozcan

    hadi bakalım

    16 Nisan 2016 - 00:13 Beğen
  • mhozcan @mhozcan

    @gamsizm canlı yayın yapılınca yurtdısından izlenmiyor. Yanlız, Yanlız başka kanalların canlı yayınlarını ızleyebiliyoruz. Bu konuya bi eğilseniz ne iyi olur! belki ayarla ilgili bişeydir.

    15 Nisan 2016 - 22:22 Beğen
  • Durum (5)
  • Yorum (43)
  • Takipçi (26)
  • Takip edilen (19)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#EA#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

HP Smart Tank 585 - Mürekkep Tanklı Inkjet Yazıcı

15

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Şarj kablo testi

12

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25
Tümünü gör

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum