Linux haberlerinin Microsoft ile bağlantılı olarak gelmesi de iyi 😀
@fatihkinik @gamsizm şahsen ben öyle yaptım. Pro 4 şimdiye kadar aldığım en güzel risklerden biri. Chromebook falan sadece ucuz olduğu için alınabilir bence. Windows 10 Surface ile parlıyor gerçekten.
LP efsane inceleme yapmış bence. Serinin hakkını da vermiş yeri geldi mi de gömmüş. MGS fanları alınabilir ama yapacak birşey yok. Oyunu ben pek beğenmedim açıkcası.
@tunakaner sizde medyada çalışan birine iş akışını anlattınız. Birbirimizi aydınlattık.
@tunakaner evet yurtdışına çıkmak da karşıya geçmeye benzemiyor. Meşgul oluyor insan.
@sefil_muzisyen ne alaka? bahsettikleri dışında iş yapıyor olamaz mı bilgisayarda ondan bahsediyorum.
920'de özellikle menüsünde biraz kasma vardı. 930'da tamamen akıcı oynanış.
AMD gene de hissettiriyor o sorunu. Mesela Win 10 Tech preview yüklü driverlar facia. Tamam beta bile olmayan "engineering sample" ama olsun. Benzer bir durumda Nvidia daha iyi sonuç verirdi gibi geliyor bana.
Üşenmesem eski GTX 460'ımı takıp denicem 😀
Windows Phone kullananlar ne yapsın. 2012'de çıkan telefonlar resmi güncelleme alacak 😀
Ne ada geyiği dönmüş arkadaş. Bizim olmayan adalar bizim değildir. Ağlamaya lüzum yok.
Sesi fiyatına değer diyorsunuz ama hangi tür müziklerle test ettiniz onu da yazsaydınız iyi olurdu.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Linus'un reklamları gayet anlaşılır. Şaşırdım duyunca.