Plus doneminde umarim sadece ts toplulugu olarak degil de ekip olarak da Linux a biraz olsun onem verilir. Birakin videoyu yillardir gundemlerde bile bahsedilmiyor linuxlardan.
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sunucu tarafinda dominasyonu var linuxun. Masaustu tarafindaysa populer olamamak yine ilk kursunu sikamamak gibi. Plus la birlikte tolere edebilecektir diye dusunuyorum editoryal kisim.
Linux haberlerinin Microsoft ile bağlantılı olarak gelmesi de iyi 😀