• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Mahzuni
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
@DHW
  • Mahzuni @mahzuni

    Benim daha önce buradan bir alışverişim yok ondan dolayı yorum yapamayacağım.

    28 Mayıs 2017 - 01:13 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    🙂

    15 Mayıs 2017 - 22:58 Beğen 8
  • Mahzuni @mahzuni

    @kgk Genelde FAT32 ve exFAT destekler bu tip cihazlar.

    15 Mayıs 2017 - 20:33 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    USB belleğin biçimi ne? FAT32, NTFS?

    15 Mayıs 2017 - 11:57 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    Anahtar kelimeler: IMAX AMC Dan Mumford
    http://sheisafangirl.blogspot.fi/2016/01/nadherne-imax-plakaty.html

    10 Mayıs 2017 - 14:17 Beğen 1
  • Mahzuni @mahzuni

    Benim en başından beri (forum mu olsun vb tartışmaların olduğu dönem) anladığım kadarıyla asıl amaç izlenme sayısını ve videolar altına gelen yorumları yüksek yapabilmek. Onun dışında geriye kalan kısım için mevcut yapının zaten uygun olduğunu düşünmüyorum.

    09 Mayıs 2017 - 23:58 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    Kıyaslama olması açısından Boeing 787 Dreamliner tedarikçileri:

    05 Mayıs 2017 - 17:17 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    Hadi Kodiaq büyük ayı onu anladık da bu ne?

    27 Nisan 2017 - 22:09 Beğen 1
  • Mahzuni @mahzuni

    @paralelport Benim çok hoşuma giden bir araba. 🙂 Yeni Micra da çok hoşuma gitti tasarım olarak ama fındık kadar motorla nasıl 1500kg oluyor ağırlığı anlayamadım.

    22 Nisan 2017 - 21:05 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    Yeni moda üst sınıftan aşağı doğru benzer tasarım çizgilerini kullanmak. Bunlar hep bizim buralara uğramayan Maxima'nın yavruları.

    http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2015/10/2016-Nissan-Maxima-SR-interior-view-02.jpg

    https://www.nissanusa.com/cars/maxima/colors-photos

    22 Nisan 2017 - 00:47 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    Genel olarak takipçilerin serzenişlerini anlıyorum ancak editörlere hak verilmesi gerektiğini, ...mış gibi yapmak yerine hiç gündeme almamalarını anlayışla karşılamak gerektiğini düşünüyorum. Hele hele vay efendim siz bundan çıkar sağlıyorsunuz gibi görüşleri ise nitelendirecek sıfat bulamıyorum.

    Bakın zamanında (03.12.2015) çekilmiş "Türkiye’de oyunlar neden pahalı?" isimli videoyu hatırlatmak isterim. https://teknoseyir.com/turkiyede-oyunlar-pahali
    Yorumlar kısmında gayet güzel yazılar var ve @nikomedya sormuş Mart 2015'te rekabet kurulu tarafından açılan soruşturma ne oldu diye. Soruşturma 2 sene sonra anca sonuçlanmış. 2 sene boyunca neyi araştırmışlar acaba?

    Ülkede her alanda açık açık her türlü yolsuzluk hırsızlık yapılıyor. İnsanlar baskı ve tehditle sindiriliyor. Teknoseyir'e gelince vur abalıya ...

    17 Nisan 2017 - 23:46 Beğen 3
  • Mahzuni @mahzuni

    Konuyla ilgili yazılabilecek çok şey var ama yazmaya vakit yok. Şurayı bir inceleyin isterseniz: http://www.bbc.co.uk/rd/blog/2016-01-h-dot-265-slash-hevc-vs-h-dot-264-slash-avc-50-percent-bit-rate-savings-verified

    13 Haziran 2016 - 19:09 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    Windows yükleme sırasında disk seçiminde Load Driver diye bir seçenek olması lazım. Bilgisayarın RAID sürücülerini USB diskten yüklemeniz gerekli. Büyük ihtimalle sorununuz bu şekilde çözülür.
    http://www.eightforums.com/tutorials/9573-sata-driver-load-windows-8-setup.html

    26 Şubat 2016 - 18:49 Beğen 1
  • Mahzuni @mahzuni

    İstanbul tabelasının altında duran kadın kişi Romulan'dan galiba.

    09 Eylül 2015 - 11:12 Beğen 4
  • Mahzuni @mahzuni

    @yalcinaydin Mercedes Benz Marco Polo'ya bir göz atmanızı tavsiye ederim.

    30 Ağustos 2015 - 14:36 Beğen
  • Mahzuni @mahzuni

    Rica ederim @yalcinaydin Merak ettim hangi yöntemi kullandınız? Ben kendi dizüstü bilgisayarıma Retail ISO'dan Windows 8.1 kurmuştum. Ancak sanırım yukarıda atladığım bir nokta mevcut. USB belleğin içinde X:\Sources\ dizini altında "ei.cfg" isimli bir dosya oluşturup içine şunları yazmak gerekiyor.

    [EditionID]
    Professional
    [Channel]
    OEM
    [VL]
    0

    03 Ağustos 2015 - 15:43 Beğen 1
  • Mahzuni @mahzuni

    Merhaba Yalçın Bey,

    Bağlantıdaki sayfadan oluşturacağınız kurulum ortamıyla (USB bellek) temiz bir Windows kurabilmeniz lazım: http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/create-reset-refresh-media

    Tek ihtiyacınız olan BIOS'ta kayıtlı olan OEM ürün anahtarınız. Onu da şuradaki uygulamayla görebilirsiniz: http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html#DownloadLinks

    Retail ISO dosyasından kurulum yapmak da mümkün. Bunun için "Generic Key"ler mevcut.

    Core/Home=334NH-RXG76-64THK-C7CKG-D3VPT
    Core/Home N=6NPQ8-PK64X-W4WMM-MF84V-RGB89
    Core/Home Single Language=Y9NXP-XT8MV-PT9TG-97CT3-9D6TC
    Professional=XHQ8N-C3MCJ-RQXB6-WCHYG-C9WKB
    Professional N=JRBBN-4Q997-H4RM2-H3B7W-Q68KC
    Professional with Media Centre=GBFNG-2X3TC-8R27F-RMKYB-JK7QT

    Kurulum esnasında sürümünüze göre bunlardan birini girip kurulumu tamamlamanız gerekli. Sonrasında ise komut satırından şu komutları çalıştırmalısınız:

    slmgr /upk
    slui 3

    İlk komut mevcut girilen ürün anahtarını kaldırır. İkincisi ise ürün anahtarı girmeniz için bir arayüz çalıştırır. Buraya daha bahsettiğim uygulamayla bulduğunuz OEM ürün anahtarınızı girmeniz gerekli. Bundan sonra Windows'un etkinleşmesi gerekir.

    Selamlar.

    01 Ağustos 2015 - 19:53 Beğen 1
  • Mahzuni @mahzuni

    @hkellecioglu Bağlantıdaki bilgiler swap konusunda işinize yarayabilir.
    https://sites.google.com/site/easylinuxtipsproject/mint-mate-first#TOC-Decrease-the-swap-use-important-

    15 Aralık 2014 - 02:22 Beğen 1
  • Mahzuni @mahzuni

    Merhaba,
    Sanal makina (Virtual Box) üzerinden Linux kurup nasıl denenebilir konulu bir video yapmanız da izleyiciler açısından faydalı olabilir. İnsanlar ilk anda hiç bilmedikleri bir şeyi doğrudan bilgisayarlarına kurup denemekten çekinebilirler. Ben mi kaçırdım bilmiyorum ama USB bellek üzerinden kurmadan Linux çalıştırılabileğini belirtmeniz faydalı olurdu. Linux denemelerinize Manjaro Linux'u da eklemenizi tavsiye ederim.
    Selamlar.
    @hkellecioglu

    25 Kasım 2014 - 13:37 Beğen 2
  • Mahzuni @mahzuni

    İlla bir yaş sınırı vermek gerekirse 17+ denebilir sanırım.

    23 Kasım 2014 - 21:11 Beğen
  • Durum (6)
  • Yorum (34)
  • Takipçi (83)
  • Takip edilen (39)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10
Tümünü gör

Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum