Merhaba arkadaşlar,VPN kullanıyor musunuz? Özellikle akıllı telefonlarda…. Banka işlemi yapmamaya çalışıyorum. Sonunda tam düşündüğüm gibi VPN buldum hızı da geyet iyi.(Test yapmadım) Öyle aylık öde yok üye ol yok. Uygulama ücretli ama ilginç olan Lokasyon seçiminde atlanabilir reklam çıkması. Belki maliyeti karşılamıyor belki de. Başka uygulamalara baktım ücretsiz ama üyelik satın alımı söz konusu. Bu uygulama da üyelik/bilgi girmeden rahatça kullanmak basit ve kolay. Neyse en azından Wikipedia da makale okumak için işime bir hayli yarar. 🙂 Bankacılık gibi kişisel verilerim için kapatırım sadece sörf yapmak için kullanırım artık. 🙂 #akış
Edit: Speed Test yaptım gayet başarılı. Normal internet’e oran ile daha stabil verimli çalışıyor. 🙂
bhttps://itunes.apple.com/tr/app/vpn-vpn-connect/id1303139932?l=tr&mt=8

VPN - VPN Connect App Store’da

VPN - VPN Connect yazılımına ilişkin yorumları okuyun, müşteri oylarını karşılaştırın, ekran görüntülerine bakın ve daha birçok şey öğrenin. VPN - VPN Connect yazılımını...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Yeni yıl’ın ilk tartışmasını yapalım toplanın. 🙂 Bu banka ATM leri 5TL yi almaya gelince kabul ediyor ama vermeye gelince 10TL ve altı vermiyorum diyor. Ne iştir bu? Alırken almasını biliyor o zaman para da verirken neden vermiyor ki? Mantıklı açıklaması da yok. 🙂 #akış #banka

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 23

İnsan bazen hayret ediyor!
#akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Uyku düzenini kaliteli ve sağlıklı şekilde takip etmek isteyen arkadaşlar var ise sizlere küçük bir sürprizim var. Uygulama içerisinde gireceğiniz kod ile tam sürüm olacaktır. Uygulamaya laf demeye gerek bile yok zaten. Alanında en iyisi olduğunu düşünmekteyim. 🙂 TeknoSeyir li arkadaşlara hediyemiz olsun. 🙂 Uygulama içerisinden şu kodu girmeniz gerekiyor: “SLEEP2017″ ” tırnak işareti olmadan. 🙂 Kendinize çok dikkat edin. 🙂
Not: Uygulama hem İOS hem Android için de var ve kod geçerli.
#akış #AppStore #GooglePlay
https://itunes.apple.com/tr/app/sleep-better-uyku-takibi/id922541792?l=tr&mt=8

Sleep Better - Uyku Takibi App Store’da

Sleep Better - Uyku Takibi yazılımına ilişkin yorumları okuyun, müşteri oylarını karşılaştırın, ekran görüntülerine bakın ve daha birçok şey öğrenin. Sleep Better - Uyku Takibi...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 20

Ankara da yaşayanlara bir sorum olacak. AŞTİ den Danıştay’a en kısa ve rahat nasıl gidebilirim. Harita da değil de birebir tecrübeye daha çok önem veriyorum. Harita en son yardımcı kaynak. 🙂 #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Evet arkadaşlar bir konuya açıklık getirelim. 🙂 Konumuz:Banka kartı mı/Kredi kartı mı?
Benim kendi görüşüm,kesinlikle banka kartı nakit. 🙂 Çünkü sürekli bankaya borçlu oluyorsun. Taksit,puan derken bakıyorsun aylarca taksit ödüyorsun. Bir mağazada kıyafetin nakit fiyatı/taksit fiyatı cüz-i de olsa fark oluyor. Kaba bir hesap ile taksitli alınan ürün ile peşin alınan ürün fiyat farkına bakılırsa sanki çok da avantaj sağlamıyor gibi. Böl 6 takside öderim sonuçta böyle bir kaç kalem mal ile aylarca bankaya borçlu olunuyor. 🙂 Lütfen düşmanlık falan olarak algılamayın,bende banka ile işimi hallediyorum. Düşüncemi ifade etmek istedim. Ne bir kimseyi kırmak ne de itham etmek değil idi niyetimiz. 🙂 Kendinize dikkat edin,sağlığınıza özen gösterin,bol bol gülümseyin. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 21 / 75
  • eamedic @eamedic

    Bu iş akılcı yaklaşım işi kredi kartı olamayan bi sürü adamın yakınlarına arkadaşlarına borcu var, birçok kredi kartı kullanmasına rağmen her ay düzenli borcunu ödüyen insanlar da var. Ben mesela vade farkı yoksa taksit yaptırıyorum çünkü dünya işi nakitin bir anda lazım olmayacağını bilemezsin bir anda 3-4 bin bağlayacağına 6 taksit bölersin. Bir de zaten yapacağım alışverişleri akaryakıt gıda vs karttan yaptım iki kampanyada 95 tl puan aldım geçen hafta zaten onuda normalde alacağım mouse verdim mouse bedavaya geldi. Mekana gidiyorsun kartın vale hizmeti var otoparka para vermiyosun. Aynı zamanda bu kartın aidatı da yok. Banka kartı kullansam daha zararlı çıkarım yani. Yani bu mil kartlarıyla fln zaten yapacağı alışverişlerden baya bilet kazanan insanlar var msl. Bence bu iş kart işi değil kullanan işi 😀😀 birde geçinemeyen insanlar var o kartla bırak lüksü süt, ekmek alıyo öyle insanları da gördüm.

    • likeable @likeable1

      Ne güzel yazmışsın. 😀 Gerçekten iş insanda bitiyor ama işte o ölçüyü tutturan ne yazık ki çok az.

    • eamedic @eamedic

      @likeable1 tabi ölçüyü tutturamayanlar için hayat zor hatırlıyorum depremden sonra bizimkiler ben ve kardeşimin psikolojisini korumak için oyuncaklar, eğlenceler, yemekler fln derken baya bi açılmışlardı 🙂 sonrasında toparladık tabi ama şimdi o kartın taksitine muhtaç insanlar var ben açıkçası olayın o hale gelmesine üzülüyorum o istatistiklerdeki sayıların aslında hepsi birer birey. sizin yorumunuzdaki kıyaslamanın dışında taksit diye bir şeye ihtiyacı olmamış kimselerin çıkıp kredi kartına ahkam kesmesini yanlış buluyorum. Kk harcama istatistiklerinde incelendiğinde maalesef neredeyse %26 sı market-gıda alış verişi bence asıl bunun sorgulanması gerekiyor.

    • likeable @likeable1

      @eamedic Değil mi ama çok doğru. Hepimiz bunun bilincinde olmalı ona göre bütçemize dikkat etmeliyiz. Çok büyük geçmiş olsun üzüldüm. Allah bir daha öylesi acı yaşatmasın. 🙁

  • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

    Dikkatli kullandığında kredi kartı gayet de iyidir. Ben örneğin bir buçuk yıl önce PC toplamak istedim. Önce dedim ki biriktireyim, peşin parayla alayım, borca girmeyeyim. Baktım dolar çıktıkça çıkıyor, öyle ki benim biriktirme hızımla parçaların fiyatlarına erişmem mümkün değil. Dolar daha da artıp da PC toplamak anlamsızca pahalı hale gelmeden kredi kartıyla taksitle aldım. İyi ki de öyle yapmışım, fiyatları hepimiz biliyoruz, alınacak gibi değil artık parçalar, 8 GB RAM olmuş 400-500 lira, ben 150’ye mi ne almıştım 😀 Şimdi sanırım ikinci el olarak satsam PC’yi TL bazında kâr bile edeceğim ama o paraya anca PS4 alırım, fiyatlar uçtu gitti. Biriktirseydim çok daha pahalıya alacaktım ya da belki hiç alamayacaktım, yetişemeyecektim doların hızına.

    Elbette işsiz kalma gibi bir durumda çok sıkıntıya düşüyor insan. Bunun da yolu şu: toplam borcun, zor bir durumda, eşinden dostundan bulup tak diye seferde ödeyebileceğin miktarı geçmeyecek. İcabında bir seferde kapatabileceksin. Kapatamayacaksan o borca girmemek lazım, yarınımız belli değil.

    • likeable @likeable1

      İşte böyle senin gibi bilinçli insan emin ol çok az. 😀

    • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

      @likeable1 Ben bilinci zor yoldan kazandım ne yazık ki, üniversite birinci sınıfta sırf kart satan kız güzel diye aldığım ve salak gibi saçma sapan harcayıp sonra ödeyemeyip kredi notumu yerlere düşüttüğüm bir kart vardı; köpek gibi çalışılıp hiçbir şeye harcamayarak o borç kapandı, peder beyin çenesi bir süre sonra dindi lakin kredi notu yıllarca peşimden geldi. Bankaların eline düştün mü kurtulmak zor, adını vermeyeyim maaşımın da yattığı bir banka bana kredi kartı vermek istememişti. Sebep de 8 sene önce 3 ay üst üste ödememişim. Yuh, adam mı öldürdük!? 😂 Ha şimdi aynı banka benden bir kuruş faiz kazanamadığı gibi paso puan muan ayağına bana para veriyor, yıllık aidatı da yok. Faturaları da otomatiğe bağladım, 50 lirasını o ödüyor, su direk beleşe geliyor. Mis gibi 😀

    • likeable @likeable1

      @ermanyurdakann Yolunu bulmuşsun ne diyelim bol kazançlar. 😀

    • Gizem Aksut @gizemaksut

      @ermanyurdakann erman, kartı kız güzel diye kandın aldın tamam da, sonra satıcı kızlar da güzel diye mi saçma sapan borçlara girdin? 😀 güzel kadın bankaların, satışçıların en güçlü silahıdır, bunu unutmayın. yıllar önce ben de çocuk yakışıklı ve tatlı diye saçma sapan bir şey satıyordu, alacaktım neredeyse kiii son anda almadım. düşünüyorum da, gerçekten saçmalık, sanki çocuğu/kızı satın alıyoruz. 😀 ama her zaman erkek müşteriler 1-0 geride, eli daha açık ve pazarlık pek yapmazlar.

    • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

      @gizemaksut 😀 Çocukluk işte, şimdi hatırlayınca salakça ve komik geliyor. Harcamaları da başka kız yüzünden yapmıştım, kız zengindi, ben züğürttüm, ona yetişeceğim diye coştukça coşmuştum 😂 Neyse ki yaş biraz büyüyünce insan kendine ve diğerlerine ne kadar değer vermesi gerektiğini anlıyor ama tam o ara çok tehlikeli 😀 Erkek müşterinin bu konuda geride olması ise kanayan bir toplumsal yaranın sonucu. Arz-talep dengesi yok 😛

  • Gizem Aksut @gizemaksut

    ikisi de lazım. ikisine de mecburen (öğrencilikten dolayı, kyk kredisi sebebiyle) bulaşmış biri olarak ikisi de olmasa yapamam. kredi kartını çok düzgün kullanırım ve deli gibi borç yapanları hiç anlamam. bir mağazaya vs gittiğimde cebimde para yoksa asla almam. parası kadar yaşayan bir insanım ben. kredi kartını internet alışverişlerimde kullanıyorum zaten. mağazada kredi kartıyla bişey aldığım çok az olmuştur. mesela o an 100 TL’ye bişey alacağım ama O AN bütçeme uygun değil. fakat çok beğendim, indirim var ya da almak zorundayım. işte o zaman kredi kartıyla alırım, daha sonra öderim. o ay içinde, mesela 2-3 hafta sonra falan. ya da o an param çok azdır ama 1 hafta sonra elime para geçecektir ancak 1 hafta sonra o ürün satılmış olacak ya da o fiyatta olmayacaktır. duruma göre değişse de genel anlamda kredi kartı düşmanı değilim bilinçli ve düzgün kullandığım için. 2 tane 500’er tl limitli kredi kartım var. 4-5 yıldır kredi kartı hayatımda. 300 TL bile harcamadım ben karttan. millet kullanamıyor sonra çamur atıyor.

    • likeable @likeable1

      Tabi ki de öyle ama işte sen ve senin gibi insan da nadir. Üst yorumlarda yazmış idim,puan,taksit derken insanlar gelirlerini dahi aşıyorlar. Sonra asgari oran ödenip hep borç erteleniyor öyle öyle borçlu yaşıyorlar işte…

    • Gizem Aksut @gizemaksut

      @likeable1 aynen öyle, asgari ödeyince pek ödemiş sayılmıyorsun aslında, sadece alışveriş yapmaya devam edebilmen için ve bir türlü bitmeyen borç… asgarisini ödüyom ben yav! derler, asgarisi ödendiği için bitmiyor zaten 😀 vatandaş bunu bilmiyor olabilir, bankalar hep bundan faydalanır zaten.

    • likeable @likeable1

      @gizemaksut Bankaların da bu durum işine geliyor tabi ses çıkarmıyorlar. Devamlı borçlu kal nasıl olsa puan/taksit müşteriye tatlı geliyor. Her ay asgari öde borçlu yaşa işte alan memnun satan memnun. 🙂

En sevdiğim #oyun türleri “uygulama içi satın alımlar” olmayan. 🙂 Bayılıyorum bu tür oyunlara. Bir defa ödeme yap dilediğin gibi oyna. Yok şu kostüm için şu kadar yok şu kadar taş/altın zırvalığı olmuyor. 🙂 #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar,memur olup da ek gelir kazanınca sorun olur mu? Mesala Youtube dan düzenli gelir gelince bir şey olur mu? Biraz 657 sayılı kanuna baktım “gelir beyanı” zorunluluğu var. Yani memurluk dışında ek gelir yasak mı? Bilgisi olan arkadaşlar cevaplar ise çok memnun olurum. 🙂 #akış #Yardım #KonuDışı

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 14