Veee proje tamamlandı.Nihai olarak tanıtımı Pekin'deki Dünya Kış Sporları Expo'da (WWSE) galasına katıldı. 😀 İsviçre yapımı filmde kullanıldı müziğim. 😀 Türkiye den ve Anadolunun bir şehrinden ismini görmek harika. 😀 Her şeyden önce "Türkiye" den deniliyor. Bu gurur hepimizin. 😀
•Hikâyesi şöyle: Çinli bir dostumuz günlük yaşantısında bir gün eve gelir. Dergi okumaktadır. Bu dergi de kayak yapanları görür ve İsviçre ye gitmeye karar verir. 🙂
Bu mutluluğu sizlerle paylaşmak istedim. 😀
#BirazMüzik #akış #müzik
https://youtu.be/fvJlOgAo9lM

Tebrikler
vay be tebrikler, gerçekten çok güzel bir başarı. yıllarca eserin orada kalacak, belki çocukların sevgilisine bak bunu babam yapmış diyecek falan... çok güzel bee
Hangi parça seninki?