Adaş normalde benim Ping 30 çıkıyor. Kablolu olarak bağlayınca sabit ve dusuk Ping alıyorum. 30mgbit internete bağladım. Gayet akıcıydı. Ben bu neslin son konsol nesli olduğuna inanmaya başladım. Türkiye internetinde beklentinin üstünde akıcı oynatıyorsa, veri yolu ve internet alt yapısı gelişirse Bence GeForcenow yaygınlaşır. 5.50 avro psn kadar ücreti var. Alternatifleride çıkar bence.

Farkları neler?