• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Ufuk Er
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
Oyun, oyun konsolları ve gaming pc. Hayat kolaylaştırıcı teknolojiler ile ilgilenirim.
  • Ufuk Er @kufu_re

    Farkları neler?

    20 Haziran 2020 - 17:58 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    Adaş normalde benim Ping 30 çıkıyor. Kablolu olarak bağlayınca sabit ve dusuk Ping alıyorum. 30mgbit internete bağladım. Gayet akıcıydı. Ben bu neslin son konsol nesli olduğuna inanmaya başladım. Türkiye internetinde beklentinin üstünde akıcı oynatıyorsa, veri yolu ve internet alt yapısı gelişirse Bence GeForcenow yaygınlaşır. 5.50 avro psn kadar ücreti var. Alternatifleride çıkar bence.

    11 Haziran 2020 - 20:50 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    Tahminler artarak devam ediyor. 😀

    11 Haziran 2020 - 01:57 Beğen 1
  • Ufuk Er @kufu_re

    Windows 95 dedinde o zamanlar arkadaşın abisinin bilgisayarında Flight Simulator vardı. Joysticle ne oynardık. Yaş 6 ne güzel gelirdi çağ ötesi gibi bakardık.

    29 Nisan 2020 - 18:09 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    The Last of Us Çıkış tarihi: 14.06.2013
    The Last of Us Remastered Çıkış tarihi: 29.07.2014
    8-10 yıl ?

    29 Nisan 2020 - 09:08 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    Xbox konsol yapmamış bildiğin Bilgisayar yapmış. Oldu olacak içine Windows kursun onlarda rahatlasın millette rahatlasın. Zaten yapmış olduğu politikalar da konsol mantığını bitiren çabalar. Klavye fare kasa Xbox PC hayırlı olsun. Ayrıca kasa Silverstone’un bu modelinin aynısı olmuş.

    18 Aralık 2019 - 18:03 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    Ağırlıklı oyun

    03 Kasım 2019 - 02:25 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    @emrah dediğim gibi piyasadaki yaygın sahip ekran kartları belli donanım üreticileri geneli görmekten vaz geçemez. Aynen piyasa kendini yine çoğunluğa göre ayarladı.

    26 Eylül 2018 - 14:11 Beğen 1
  • Ufuk Er @kufu_re

    @arandur Aynen öyle. Kısaca açıklamışsın. Şimdi oyun sektörünü en iyi kartlar yönlendirmiyor. Steam verilerine bile baksak piyasada hakim kartları götürüsün. Ayrıca işin konsol kısmı da var. Gelişmekte olan teknolojiye bu paraları dökesin.

    26 Eylül 2018 - 14:04 Beğen 1
  • Ufuk Er @kufu_re

    Ben iletişim sektöründe olduğum icin mesleki deformasyon sayesinde pazarlama taktiklerine karşı bağışıklığım var. Size şu şekilde açıklayayım. 4K ve 1080p arasındaki teknik farklardan ziyade kullanım senaryoları üzerinden gideceğim. Ben işlemciyi iyi alıp (i7 gibi) 4 senede bir değiştiren. Ekran kartını da orta altı seviye alıp (0060 serisi gibi) 2 sende bir değiştirenlerdenim. Her zaman son teknoloji elinizin altında olmuyor ama güncel grafik ve performansdan geri kalmıyorsunuz oyun konusunda. Bu konuda iyi ekran kartı alıp 4 sene sonra sistemle birlikte komple değiştiririm diyen arkadaşlarım oldu. Ama ben ikinci ekran kartımı aldığımdan bir sene sonra güncel teknolojilere yenik düşüp benim ekran kartımın performansının üstüne çıkamadılar altında kalanlarda oldu. Total olarak ben onun o zaman almış olduğu fiyatın yarısından faza bir para ile bunu yapıyorum. (Ekstrem bir durum olan döviz artısı bu durumu bozdu) Lakin 4 sene sonra sistem yenileyecek olan arkadaşlarım son performans ekran kartını almak icin 12000TL para ödemek zorunda bunuda belirtmek isterim. Şimdi diyeceksiniz o 4 sene önce 1080p oynarken sen 720p oynuyordun. O şimdi 4 k oynarken sen 1080p oynayacaksın. Ben ikinci ekran kartımla 1080p ye yetiştim. Şahsi görüşüme gelecek olursak. Ben çözünürlüğün görselliğe (gırafiğe) o kadar etki etmediğini düşünüyorum. Söyle açıklayayım dusuk pikseli bir fotoğrafı vesikalık boyutunda bas piksel piksel görünmez düz ve net görünür. Kanvas tablo boyutuna bas fotoğrafın ne olduğunu çıkaramazsın. Ayni şekilde monitör de öyle. Çözünürlük ekran boyutu büyüdükçe sırıtır. 4K monitörün hakkı bu gün 27” ve yukarısıdır ve bu boyutun altında 4K monitör bulmaz zordur. Ben eskiden 15” kullanırken suanda 22” kullanıyorum. Sebep ekran hakimiyeti tüm ekranı görmeme ve kavramam lazim köşelerdeki detayları yakalamam lazım. Ayrıca monitöre olan oturma mesafeside etkili ne kadar yakınlaşırsan pikselleri ayırt etme oranında artar. Ben en az 40cm farkla monitöre bakıyorum. Fps olayına gelince benim gözümün alıştığı 30fps o yüzden standart 60 bile beni kesiyor. Daha fazlasını almak içinde 144hz lazim. Tamam fps oranını anlarım 1080p de 144hz almanın mantıklı açıklamalari var. Neyse konuya dönelim. Benim icin önemli olan grafik kalitesi bu kaliteyi de fotoğraf kalitesine yaklaştıkça sağlar. Çözünürlük fotoğraf kalitesini sağlamaz. Pikselleri ayırt edememeni sağlar. Zaten dusuk ekran bir monitör ve belirli uzaklıkta oturuyorsan bu konuyu çozersin. İyi fotoğraf icine aldığı ışık, renk ve pozlama ile belli olur. Şimdi bu adamlar 50” ve üstünde 1080p abest duruyor diye 4k çıkaran televizyoncuların satış politikasını alıp. Ekran kartlarına yedirdiler ve hiç bir grafik teknolojisine yatırım yapmadan 4k çığlıkları ile 4 seneyi geçirdiler. Oda oynanabilir fps hızlarını yeni yakaladılar en iyi kartları ile. Şimdi gelmiş abi 4k iyi hoşta 3A oyunu oyun yapanlardan biride gerçekçi grafikler. Ayni fotoğraf gibi ışığını iyi ayarliycaz baktın mi saatlerce izleyeceksin diyorlar. Yeni mi aklına geldi. Neden mi bu adamlar şimdi bunu söylüyor. 4k 144hz monitöre yatırım yaptılar. Baktılar çok maliyetli olacak. Yüksek fiyatlara satmak zorunda kalacaklar. O zaman 4k 144hz anlamı kalmayacak. Eee çevir kazı yanmasın.Panel üreticilerinin politikasını televizyon sektörü belirler sırf bir şirket icin yatırım yapmazlar. Yemeyin teknoseyir ahalisi ne ekran kartları da var demeyin. Oyunuzu oynayin keyif almaya bakın. Önemli olan optimum seviyede oynaya bilmek.

    26 Eylül 2018 - 07:07 Beğen 7
  • Ufuk Er @kufu_re

    Bakkal hesabı yapalım. Eski fiyatları hatırlayalım. 3000 TL olan bir ekran kartını 6 ay taksitle 500 TL aylık ödeme ile alırdın. Şimdi bu fiyatlara bakalım 12000 TL 6 ay taksit yapalım. Aylık 2000TL. Aylık 5000TL geliri olan bir adam iyi bir ekran kartını rahat alabilirdi. Şimdi 12 ay taksite çıkarsan bile aylık 1000TL yapıyor. Yine bu maaş icin fazla ekran kartı artti da başka şeylerin fiyatı artmadı mi? Oran orantı yaparsak aylık 500TL 5000TL nin onda biri. Bu kaba tabirle 12000 TL ekran kartını rahat almak 20000 TL gelirle mümkün. Daha alt paralara alınamaz mi alınır ama bu kişinin giderleri de hayat kaliteside 20000 TL göre. Bu gelirin 5000 TL altındakiler yaşam standartlarını ekran kartı icin feda etmek zorunda kalır. Genel davranış şekli ise su şekilde olur. Bu fiyatı gören kişi acaba bu paraya değecek mi ? Sonuç eskiden çevremizde bu kartlara sahip birilerini görürdük, duyardık,kullanırdık. Şimdi duyacağımızı sanmıyorum. Söyle basit izah edeyim sokakata Ferari gördüm fakat daha hiç Bugatti görmedim.

    26 Eylül 2018 - 05:50 Beğen 3
  • Ufuk Er @kufu_re

    Yeni mac almış kadar olacaksın. Erkenden yükle.

    26 Eylül 2018 - 04:22 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    Efsane bir oyun geliyor desene.

    22 Eylül 2018 - 16:02 Beğen 1
  • Ufuk Er @kufu_re

    Sinir krizi bol bir oyun. Ama olayı orada yaptığın zaman bir değeri oluyor. Alışması zor bir tür fakat alışınca gözün bu türden başka oyunlara bir kayar. Dark souls da muhakkak oyna.

    22 Eylül 2018 - 03:15 Beğen 1
  • Ufuk Er @kufu_re

    Çevrenin yapacaklarına inançlarının olmaması ve akabinde ortaya çıkan finansal ve üretimle ilgili sorunlar. Fabrikanın başka firmalardan lisans satın almadan üretmeye çalıştığı ilk lokomotif. Herşeyin en baştan tasarlanması gerekiyor. Yazılımdan tutta en ufak parçasına kadar. Projenin ar-ge aşamasının sonuca ulaşacağı muallak ama bu aşamada yüksek paralar harcanıyor. Bu da engeller silsilesini doğuruyor.

    22 Eylül 2018 - 00:59 Beğen 1
  • Ufuk Er @kufu_re

    Aslında olay şu ellerinde olan bir durum. Microsoft genel yetkililerine Microsoft Türkiye Xbox şunu demesi lazımdı. Beyler Türkiye’ye o kadar pazarlama yatırımı yaptık reklam verdik bu ücret psikolojik eşiğin üstünde düz 30 TL aylık yapalım. Seneliği 250 TL yapalım. Zaten rakip Türkiye piyasasının %90 hakim. Sonuç onlar Türkiye’deki PlayStation üstünlüğünü kabul etmişler.

    17 Eylül 2018 - 23:24 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    Ben 250gb adil kota sınırsız 50mbps artı kablolu tv kullanıyordum 84TL. Gayet memnundum. Adres değişikliğinden dolayı adsl geçtim. Ayni tadı vermiyor. Yalnız modemin wi-fi pek performanslı değil yanına bi güçlendirici al derim.

    17 Eylül 2018 - 16:56 Beğen 1
  • Ufuk Er @kufu_re

    Apalamadan yürünmez. Dün Nokia vardı Samsung'a burun kıvırırdık. En iyi telefon Nokia'dı hatta Türk piyasasını tek başına domine ediyordu. Koreliler bıkmadan usanmadan kopyalaya kopyalaya öğrendiler bu işi bizde öyle öğreneceğiz. Zaman lazım yatırım lazım, yan sanayi lazım. Bir gün pili, ekranı, işlemciyi yan sanayi üreticek belki GM onları satın alıcak haberleri olacak. O yüzden yurt dışını hedeflemeleri onlar için iyi olmuş çünkü 18. yüzyıldan beri Türk insanı kendi malına sahip çıkmaz dışardan geleni daha kaliteli görür.

    13 Eylül 2018 - 13:16 Beğen 2
  • Ufuk Er @kufu_re

    Benin’de şaşırttı bu kadarını bu arabadan beklemezdim. Özellikle arka bağımsız süspansiyon yeni trend bagaj hacmi icin ve üretimi ucuzlatmak icin es geçiliyor. Benim icin önemli bir detay. Ve dikkat ettiğim bir konu Ford Focus olsun bu araba olsun bağımsız süspansiyon olan arabaların yükleme eşiği yüksek. Konfor ve sürüş deneyimi icin feda edilir. Araba çok minimal bir tasarıma sahip Toyota ve Honda gibi uzak doğu arabalarının uzay aracı konseptinin dışında, göze batmayan bir tasarımı var. Biraz fazla abartmış olabilirler bu durumu. Biraz olsun göze batsa olurdu. O ekranı dokunmatik yapmasalarda olurdu. 3300 ekranı aklıma geldi. Bu donemde en az 7” ekran koyacaksın ki donemin arabası olduğu belli olsun . Ayrıca Android Auto ve CarPlay artık olmazsa olmaz. Cihazlar arası iletişim dönemindeyiz bu konuda sıfır. Araç görevini iyi yapıyor o tüketim dusuklugu gelecekte hepimize lazım olacak

    05 Eylül 2018 - 12:04 Beğen
  • Ufuk Er @kufu_re

    Tek bir hareketi ile sigarasının gelmesi, çevresindekilere direktif verişleri. Janti adam.

    30 Ağustos 2018 - 23:01 Beğen
  • Durum (18)
  • Yorum (45)
  • Takipçi (26)
  • Takip edilen (28)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#EA#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

HP Smart Tank 585 - Mürekkep Tanklı Inkjet Yazıcı

15

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38
Tümünü gör

Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum