Merhaba, Bu aralar kulak üstü kulaklık almayı düşünüyorum. Kısaslarım
-kulak üstü olması
-kablolu bağlantı
-kulağı içe alan bir yapıda olması.
-Fiyat aralığı 300-450TL
Bu güne kadar kulaklık konusunda hep Sony’ye güvendim. Beni yarı yolda bırakmadı. Fakat farklı markaların önerilerine açığım. Öneride bulunursanız sevinirim. Özellikle kendi kullandığınız kulaklık olursa çok iyi olur.
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ne amaçla kullanacaksınız ? @kufu_re
Ağırlıklı oyun