BEN GÜNCELEMEYEMDİM ARKADAŞLAR SİZLER NASIL GÜNCELEYEBİLDİNİZ
ben bu telefonu levent abinin yorumlarını dinledikden sonra aldım ben önce discovery alıcakdım bu videodan sonra bu pazar gittim motoroal moto g aldım telefon dediği kadar var 1000 lira altında alınabilecek tek telefon diyorum
bu olay son nokta ya bende böyle bişey bekliyodum ama maliyet biraz onun almak için herken
Çizgi TAGEM’in açılması güzel olucak teknolojiye meraklı insanların ve öğrencilerin kendilierini gelişdirmeyi tam sağlayacak bi sistem olacakdır
VİDEO RESİM ÖZELLİĞİ GÜZEL BİRAZ DAHA WİNDOWS 8 PHONE BİRAZ DAHA SADE OLSA SÜPER Bİ TELEFON OLUCAK
biraz zaman geçsin ben alıcam bi tane son zamanlardaki en keyif verici halle gelmeye başladı sony
fifa bu sene daha iyi bunuda görmüş olduk 😀 bu ara videoda iyidir Macit oyun kültürü bir daha görmüş olduk
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
fena değil benim depolama yüzünden bu sistemlere geçemiyorum