i tunes üzerinden sıfırlayıp kurulum yaptık apple yönlendirmesiyle fakat değişen bir şey olmadı
i tunes üzerinden sıfırlayıp kurulum yaptık apple yönlendirmesiyle fakat değişen bir şey olmadı
Benim bildiğim kadarıyla 3 kez arıza yaptığı takdirde tüketici hakları kanununa göre cihazı kullanamama ve maduriyet durumuna girdiği için ya para iadesi ya da bir üst modelin kullanıcıya verilmesi gerektiği
Benim Tavsiyem ve çoğu stüdyoda çalışan arkadaşlarında tavsiyesi sennheiser olur http://www.hepsiburada.com/sennheiser-hd-201-kulakustu-siyah-kulaklik-p-BD800476 bu modele bakabilirsiniz.
Bu telefon eğer iyi bir fiyatla sunulursa fiyat performans ürünü olur stereo ses falan alır geçerim
Bende de var arada bir oluyor özellikle bilgisayar açılırken ya da aniden oluveriyor ama çok kısa sonra düzeliyor.Format attım,sürücüyü kaldırıp yuklediysemde düzelmedi ama sorun teşkil etmiyor
Veriler önemli değilse format atmanız gerekecek çözülemez bu gibi durumlarda şifreler yada Professional bir yardım gerekir ondada tam garanti verilmez çözüleceğine ama siz yinede yukarıdaki uygulamaları deneyiniz
Gtx 960 varken 4k monitör olablirmiş aslında ama bu sistem toplamada bütçe önemli tabi 2 ye katlar
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@dxdiag Bu gibi durumlarda Tüketici hakları kapsamında ürün koşulsuz şartsız değişim veya para iadesi yapılabiliyor diyor fakat vatandaki çalışanlar değişim yapılamadığını garantiye gönderileceğini söylüyor anlamış değilim