Nostalji SONY DSC W-35 Dijital kamera
Arkadaşlar #tozluraflar bugün çıkardığım SONY DSC-W35 model numaralı kamerasını inceleyip biraz nostalji yapayım dedim öncelikle 2007 üretimi bu dijital kamera aslında telefon fotoğrafçılığında nasıl bir yere geldiğimizin resmi. Sony bu kamerasında hepimizin aşikar olduğu Carl Zeiss lens kullanmış İso 1000 kadar çıkıyor ama iso400 sonra noise başlıyor yani gece çekimi için pek uygun değil.640fine 30fps video çekebiliyor fakat performans kötü,Özellikle bu tip kameralarda pek bulunmayan lazer odaklama mevcut gerçektende çok iyi çalışıyor hızlı odaklıyor,12 noktada odaklıyor oto izleme gibi yazılımsal özellikleri mevcut 3x optical zoom var ama optical stabilizasyon mevcut olmadığı için tripot şart oluyor.İşte bu gibi özelliklerin tümünden daha fazlası ve neredeyse DSLR bile kıskandıracak özellikler artık daha küçük ve taşınabilir bir şekilde telefonlarımızda mevcut bence çok yol kat etmişiz #akış











https://teknoseyir.com/inceleme/nikon-coolpix-5600
Ayyy arı