• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

LightSoftWare
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
Ekonomist/İspanyolca Sever VI.III.XIX un kurucusu. iHumour - MicroInvesting/MicroVBlog - Eski muhasebeci yeni I.T.'ci. Çiçeği burnunda İhracatçı Nerede kriz varsa orada bekleyen kazanılacak bir para vardır.
  • LightSoftWare @ihumour

    hala okunuyor mu yaa
    şaşırdım

    17 Nisan 2021 - 16:04 Beğen 1
  • LightSoftWare @ihumour

    eh biraz kısa oldu idare edin...

    13 Mayıs 2020 - 22:56 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    @melburg tek korkum, "biz steam den zaten jackpot u vurduk, bide böyle bişey deneyelim" düşüncesi. eğer buna girerlerse beklentiye düşülmez. ama baktılar ki piyasa istedikleri tadı vermedi. para yok. vr satılmıyo, o zaman revize edilip diğer platformlara da getirir. ya rockstar valve den daha mı az zengin de karlılık amacıyla adamlar her platforma oyun çıkarıyor. sonuçta valve de hayrına yapmıyor oyunları. kar beklentisi var. o yüzden %1 lik kesime sıkışıp kalmayacaktır.

    22 Kasım 2019 - 01:02 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    12 senedir geliştiriliyor demek ki. çat diye koydular mart 2020 yazısını ben ekim 2021 falan beklerdim. demek ki oyun bitti. inşallah harita falan da doyurucudur

    22 Kasım 2019 - 00:40 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    @melburg bu millet i3 te çalışan gta V; tps den fps ye dönen oyun modu tasarladı. yeri geldi sıfırdan half life 1 i yaptılar. dünyada en çok modu bulunan oyun half life 2. biri oturur source un başına. tüm haritayı yaratır sıfırdan. elleri kaldırır yerine tps bi alyx koyar. yetmedi mi, sevabına bir de yerine gordon freeman koyar. hadi geçmiş olsun.

    22 Kasım 2019 - 00:35 Beğen 1
  • LightSoftWare @ihumour

    RockStar gibi bir devin RDR oyunu GTA serisi dahi tek bir konsola yada platforma çıkamıyor. Tabii ki çıkacak... ama zamanı var.

    21 Kasım 2019 - 23:53 Beğen 1
  • LightSoftWare @ihumour

    nihayet biri değerini anladı

    07 Eylül 2019 - 01:46 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    ben yinede ikna yöntemiyle en azından oyunun içerisine girebileceğimizi düşünüyorum. hatta intihar vakası olarak grafik ayarlarını ultimate e getirip kendi haline bırakabilirim. yanmazsa benimdir. yanarsa hiç benim olmamıştır.

    30 Mayıs 2019 - 05:48 Beğen 1
  • LightSoftWare @ihumour

    @nginx denicem ki bana ne. tost makinesi dediler bulduk. kurar video atarım inşallah

    30 Mayıs 2019 - 04:18 Beğen 1
  • LightSoftWare @ihumour

    ama bana öyle birşey söylenmedi. lite bu dediler. hatta çalıştıran destekleyen hesap makinaları dahi varmış. arkadaşlar gösterdi.

    30 Mayıs 2019 - 03:55 Beğen 1
  • LightSoftWare @ihumour

    bir zamanlar bir modla i3 bilgisayarlarda gta5 çalıştırmışlardı. oyun gta3 gibi duruyordu. o kadar bile açsa kafi. "vay be yiğidim sen de daha ölmemişsin" dedirtsin bana o da kabul.

    30 Mayıs 2019 - 03:54 Beğen 1
  • LightSoftWare @ihumour

    ilk arabamızzzzz. duygulandım yemin ediyorum. o kadar seviyordum ki [email protected] diye arabaya mail adresi almıştım. daha çocukluk tabi. yaş 12 falan.

    30 Mayıs 2019 - 03:53 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    hmm. öyle bir site olduğunu bilmiyordum

    29 Mayıs 2019 - 15:09 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    paypal gitti papara geldi. hala aktiftir ve işsiz olmama rağmen hala beni idare ettirecek para kazanabiliyorum...

    01 Nisan 2019 - 22:15 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    sanıyorum hayır. varsa da çok küçük eski bir sürümü vardır

    01 Mart 2019 - 00:43 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    Videoya altyazı eklendi... Bilginize...

    18 Haziran 2018 - 11:34 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    compaq mini usb den resim okumaya aciz, hele hele usb den işletim sistemi okumak üst düzey kalır sanırım. yinede tavsiyenizi dikkate alacağım.

    23 Mayıs 2017 - 22:39 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    @recai

    23 Mayıs 2017 - 22:34 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    yanlış anlamışsınız. yazdığım 1080ti lik sistem benim hayalim, sahip olduğum değil. 5-0 geriden takip ediyorum dediğim,128 mb lık ekran kartı olan kasa bilgisayarımı 9 sene kullandığım için hep güncel oyunların gerisinde kaldım. onu kastettim. asıl sistemim lenovo z50-70.

    23 Mayıs 2017 - 22:31 Beğen
  • LightSoftWare @ihumour

    klavyeyi buldum kardeş... bilgin olsun

    13 Mayıs 2017 - 17:50 Beğen
  • Durum (215)
  • İnceleme (20)
  • Blog (1)
  • Yorum (295)
  • Takipçi (184)
  • Takip edilen (31)
  • Favori (58)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Thinkpad T460s

23

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum