#ilktelefonum aralarında p910i 7 sene kullandığım telefondur. Harika bir cihazdı.





#ilktelefonum aralarında p910i 7 sene kullandığım telefondur. Harika bir cihazdı.





#HayalimdekiAraba
BMW M6 Gran Coupé.

ORKUT Kapanıyormuş.... Üzücü.
https://www.orkut.com/
Türk girişimci ürünü olarak hayata başlayan bir projeydi. Keşke daha büyüyebilseydi.
Güney Amerikayı orkut sayesinde keşfetmiştim 😀 🙂 İspanyolcayı ana dil seviyesine taşıdık 🙂 :p
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende 5 sene kullandım gerçekten çok güzel telefondu.
Ooo eve alınan ilk cep telefonu. Antendeki o renkli şerit değişebiliyordu. Vay be. Nostalji oldu bir anda.
Ben şanslıydım alırken anten biraz daha kısa olan versiyonuyla gelmişti
ve evet antendeki o halka bile değişirdi.