AMD FX X8 8320 Soket AM3+ 3.5GHz 16MB Cache 125W 32nm İşlemci

390,47 TL

Gskill 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1866MHz CL9 1.5V Dual Kit Ram

247,46 TL

Aoc 21.5" E2262Vw GENİŞ EKRAN LED MONİTÖR

314,95 TL

Gigabyte 970A-UD3P AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2000MHz (O.C.) USB 3.0 SATA 3.0 Anakart

240,54 TL

Zalman Z5 MidT ATX PENCERELİ SİYAH KASA

155,74 TL

Corsair VS SERİSİ 650W GÜÇ KAYNAĞI

149,00 TL

Sapphire R9 280 DUAL-X GDDR5 3GB 384Bit AMD Radeon DX11.2 Ekran Kartı

574,52 TL

WD (western digital)3.5" 1TB Caviar Black Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk

207,66 TL

TOPLAM: 2.280.34 TL

var mı tavsiye?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

http://i.hizliresim.com/1PW6RD.png
Şöyle bir sistem topladım.Bugün sipariş vermeyi düşünüyorum.Bir tavsiyeniz varsa lütfen belirtin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Wd 3.5" 1TB Caviar Blue SATA 3.0 7200Rpm 64MB Cache Harddisk - 149 TL
GIGABYTE 970A-UD3P AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2000MHz (O.C.) USB 3.0 SATA 3.0 Anakart - 243 TL
AMD FX X8 8320 Soket AM3+ 3.5GHz 16MB Cache 32nm İşlemci - 415 TL
Sapphire R9 280 Dual-x 3 Gb (577 TL)
GSKILL 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1866MHz CL9 1.5V Dual Kit Ram - 250 TL
ASUS 23" VS239HV GENİŞ EKRAN IPS-LED MONİTÖR - 568 TL
Corsair CARBIDE SERİSİ™ 200R 550W MidT ATX SİYAH KASA - 318 TL

bu 550w kasa yeterli olur mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 8
  • hellofnico @hellofnico

    bende öyle düşünüyorum.ancak bazı ürünleri diğerlerine oranla daha alınabilesi oluyor.mesela bu ekran kartından önce aklımda msi gtx 760 twin frozr oc vardı.ancak f/p olarak r9 daha iyi duruyor.

  • Samett @samett

    r9 serisi hem bant genişliği hem çekirdek sayısı ve frekansları ve bellekleriyle çok iyi kartlar.Ve nvidianın üst kartlarından cok daha iyi ve bence 280 ile 760 arasında dağlar var.Ancak her zaman amd nin yazılım ve sürücü tarafı zayıf kaldığı için kartlar donanımlarını gösteremiyorlar. Bu her zaman amd nin yumuşak karnı. O yüzden mantle lı yerleştirmeye çalısıyorlar.

  • raprap8 @raprap8

    hackintosh yapma gibi bir niyetiniz yoksa ben intel ve nvidia nın yüksek fiyatlarını tercih için pek neden bulamıyorum

  • hellofnico @hellofnico

    ilk başta aklımda I5 4440 vardı ancak gereksiz yere pahalı gibi geldi.işlemci ve anakarta para harcamayı pek sevmiyorum.ama overclock işleriyle uğraşma ihtimalim var.bu yüzden bütçeyi biraz arttırabilirsem 8350 alırım.şu anlık aklımda bir intel ürünü yok.